Det var ikke bare hverdager i koronaåret

 

God morgen! Koronaåret…..Innlegget i går handlet om hverdagen – du finner det her: Koronaåret mars 2020 – mars 2021 Men det var ikke bare hverdager i koronaåret heller! Jeg levde faktisk et glamorøst liv i Sarpsborg, Moss, Tønsberg, Oslo og Åsgårdstrand! I Åsgårdstrand var jeg hele 2 ganger og badet masse! Så heldig med været og så nydelig badevann…Håper på nye turer til sommeren. Jeg trenger ikke reise jorda rundt for å være lykkelig jeg. Men jeg synes det er moro å komme seg ut på tur og se litt annet enn Kråkerøy og Fredrikstad! Det trenger jo heller ikke koste så mye heller…Hive seg på buss/tog og koster ikke skjorta.. ❤️ Bildet over er fra Osloturen…måtte finne meg et toalett for å ta bilde av helfigur! Og dere i år er gult – supermoderne….

 

Nye biblioteket i Oslo – bøker bøker bøker..

 

Åsgårdstrand

 

Rekesmørbrød i Sarpsborg.

 

Sarsborg by

 

 

Her er jeg på tur til Åsgårdstrand og spiser nydelig mat på hotellet der og en hyggelig dame tar et bilde av meg!

 

Fine strender i Åsgårdstrand

 

Moss – veldig fin beliggenhet med sjøbad bare et steinkast unna!

 

På sykkeltur til Sarpsborg.

 

Her står jeg inne i biblioteket i Oslo og tar bilde gjennom vindu og ut mot operaen.

 

Åsgårdstrand igjen!

 

 

Tønsberg

 

 

Ut på tur til Tønsberg. Et sted jeg liker meg veldig godt egentlig. Mye å se på og koselige langs ved brygga og en veldig fin by. Fine gater og mange herlig butikker! Den dagen jeg var der var det det dessverre litt surt og kaldt..Fint til å begynne med, men så kom uværet….

 

Så da ble det to innlegg om koronaåret! Hverdagen og det glamorøse livet i 3-4 byer! Jeg hadde en fin ferie jeg og blir nok nye turer til sommeren og ferien igjen! Og noen flere bilder fra Åsgårdstrand finner du her: En liten tur til Åsgårdstrand og Jeg har vært 2 ganger i Åsgårdstrand denne sommeren og Tønsberg her: Horten, Tønsberg, Åsgårdstrand, Moss og Fredrikstad og det koster ikke skjorta å være på tur 

 

 

UT PÅ TUR – ALDRI SUR

 

16 kommentarer
      1. Helt klart ikke, masse kos bare må tenke litt annerledes.
        Må ikke dra til Kreta eller Australia for å bli lykkelig!
        Men bare å fly her hjemme blir litt kjedelig i lengden.

    1. Så fine bilderminner. Ja, landet vårt har mye å by på og man trenger ikke reise så langt for å få fine opplevelder. Kos deg videre i våren. Klemsiklem 🙂

    2. Akkurat ja.. der var jeg nettopp ferdig med første rundturen så blar du opp med en ny en 😀 Fantastisk,,, og ingen tvil om at du fikk med deg masse selv i dette vanskelige året 🙂

      1. Tusen takk, turer må til vet du…Skape litt minner og gode dager!
        Masse å finne på egentlig som ikke koster så mye. Tror det kosta 30.- for en bussbillett fra
        Horten til Tønsberg. Nyt dagen….Klem 🙂

    3. Ser ut til og være en flott tur, og nei det behøver ikke koste mye. Er utrolig fint i Horten, Tønsberg og Åsgårdstrand. Områder hvor jeg kjørte en del i når vi bodde i Vestfold. Mye flott. Har ikke vært der på nesten 25 år. Det blir en god stund ja.
      Gledelig å høre at gult er in igjen. Har ikke handlet klær på over 1 år. Får ta å rydde i klesskapet og se hva jeg har liggende. Men er stygt redd for at mye er for smått. Klem til deg fra meg.

      1. Gult er en fin farge! Passe på å kjøpe litt når det blir å få tak i! Er glad i denne fargen. Enig – Tønsberg – Åsgårdstrand er flotte steder! Vestfold er flott. Så fint med fjorden flere steder! Mange fine plasser og mange kler sommeren godt! Kos deg med rydding i skapet etterhvert, det skal jeg også! Få litt luft etter vinteren. Du får ha en fin kveld! Klem fra meg.

    4. Du gjorde mye koselig du da 🙂 Og det blir vel en sånn sommer i år igjen 🙂 VI skal kanskje til Hurum på camping vi, jeg og søsters 🙂

      1. Takk, tror det blir en reprise egentlig…små turer ikke så langt unna. Hurum så koselig. Der bor jo vår
        bloggvenninne som ikke blogger noe mer…Vakkert sted å campe! Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg