Koronaåret mars 2020 – mars 2021

 

Mars 2020 – finner jeg Blåveis

 

 

 

 

April 2020 – jeg går til skog og sjø og finner Hvitveis.

 

 

Mai 2020 – jeg lager meg ny topp..

 

 

 

 

Juni 2020 – jeg er ved sjøen og bader og hygger meg.

 

 

Strikket meg ny topp i juli 2020 og feirer med kake at yngste sønnen er ferdig utdannet siviløkonom!

 

 

 

Utplassert i byarkivet i kommunen og tar en pause i byen – august 2020 og på flere badeturer. Les: Mange.

 

 

 

September 2020 – feirer bursdagen til eldste sønn og reiser til Oslo. Og besøker også yngste sønn noen ganger. Han jobber og bor i Oslo.

 

 

 

Oktober 2020 – ut for å fine høstfarger.

 

 

 

November 2020 – fine turer

 

 

 

Desember 2020 – det regner alle dager.

 

 

 

Januar 2021 – kalde fine dager.

 

 

 

Februar 2021 – gir oss mer kulde og snø.

 

 

 

Mars 2021 – strikker grytekluter for harde livet for å gi bort til kolleger. Og koser meg på tur hver eneste dag!

 

 

 

Koronaåret 2020 – 2021 og del 2 i koronaåret finner du her: Det var ikke bare hverdager i koronaåret 

 

Takk til Vibbedille som satt meg på ideen!

Du finner den fine bloggen hennes her: VIBBEDILLE 

 

Ønsker deg en fin dag….

17 kommentarer
    1. Mange flotte bilder, og du hadde jo et fint år. Så mye flott du hadde strikket! Ønsker deg en riktig fin påske.

    2. Nå har jeg lest hvordan året har vært for både deg, Vibbedille og Kjerringtanker.
      Artig. Jeg har også hatt ett fint år på tross av Korona.
      Nå får vi håpe at året som kommer blir minst like bra.
      Starter ned litt dårlig vær idag. Men hva gjør vel det.
      God mandag og ny uke til deg.

      1. Tusen takk – ja, da hadde du en fin lesestund på morgenen i dag.
        Dette var jo hverdagen i annerledes året….<3 Fin ettermiddag og kose deg videre..:-)

    3. Så fin kavalkade etter et vanskelig år. Du har jammen klart å finne mye positivt ♥
      Og jeg kjente igjen det meste som jeg har lest hos deg 🙂
      Vibbedille er også kjekk å lese ja, koselig med så mange kjekke blogger.
      Klem ♥

      1. Tusen takk for hyggelig kommentar. Ble mange fine turer rundt her jeg bor. Det er helt sikkert…Noen få turer midt på sommeren til andre steder. Det får komme i et annet innlegg – hvis ikke hadde dette innlegget blitt for langt egentlig. Og skulle jo skildre hverdagen! Koselig å lese fine blogger. Klem fra meg…

    4. Du verden,,, var jo et vell av vakre bilder.. skikkelig flott tilbakeblikk. 🙂 Tusen takk for turen i din verden gjennom et vanskelig år 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg