det skjer og skjer

 

Selv om det er koronatid så skjer det mye faktisk! 

 

Det første som skjedde var at det ble tull ball med styreplata til Mac. Etter litt svette og heseblesing så fikk jeg den til å virke! klin umulig å blogge 

 

Så var det punktering Når du punkterer 

 

Etter dette ble sluket på dusjen tett. Det øverste som sitter løst gjør jeg rent hver uke! For det blir hår! Jeg har jo langt hår! Men det hjalp ikke, stod fortsatt med vann til knea…hehe..Men så tenkte jeg. Jeg må grave enda lenger ned i systemet. Det gjorde jeg og der satt en hårpropp! Ikke skrevet om dette tidligere. Dusjen ble som ny..Ikke så gammel da. Kjøpte meg helt nytt stort flott kabinett for 1 1/2 år siden. Kom inn i dusjen…God morgen

 

Lørdag slutta sentrifuga på vaskemaskin å fungere. Da var det bare å mekke og finne pumpa og der var det noe skitt! Jeg fikk fjernet det og sentrifuga virker igjen..Ikke skrevet om dette heller…

 

Tirsdag døde bankbrikka. Virka på mandagskvelden. Tirsdag morgen steindød! Se litt her: det ble mørkt Og i dag kom det en ny i posten. Hurra – tok bare 2 dager. Ringte på tirsdag og i dag var ny brikke i postkassa! 

 

I går hentet jeg to store pakker på posten. Hva det er i dem kommer senere en dag. Veldig spennende og jeg ble superfornøyd! ❤️

 

Nok å gjøre lissom…

12 kommentarer
    1. Så godt at du er i stand til å ordne opp selv.
      Skikkelig selvhjulpen dame.
      Spent på hva du har fått i pakken.

      1. Tusen takk det var pent sagt! Må jo bare få det gjort…
        Ja, spennende med pakker. Rekker nok ikke ordne dette før i helgen! Fin kveld videre.

    2. ja det skjer hos deg ser eg ,men handy som du er fikser du hverdagsproblema lett hi hi .Spennende med nye bilder ,jeg har fått mine 4 men reklamerte på 2 stk ,fikk bestille 2 nye gratis så nå venter jeg på to nye i posten

      1. Nok å ta tak i til tider! Takker….
        Ja, veldig spennende. Mine ble alldeles vakre. Håper jeg..Ikke montert enda, får gjøre i helgen.!

    3. Her går det unna skjønner jeg. Ja, det er stadig noe både her og der hos oss også. Men vi løser heldigvis det meste. Jeg hadde fått nytt sluk på badet da vi pusset opp. Ikke visste jeg at man bare kunne ta tak og løfte opp hele greia: Det lærte jeg da jeg ble våt på bena der inne. Hårballer er noe dumme greier. Lykke til med de nye pakkene. Spennende. Nyt dagen! Klemsiklem:)

      1. Sluk må holdes vedlike. Jeg er flink, men dette satt litt kinkig til! Sluk er best å holde ved like sånn hele tida. Blir fort gugge i det på vaskerommet også! Ikke kjekt å dusje når man har vann til langt over anklene…Noen dusjsåper er masse skum og da sliter vannet litt! Pakkene er spennende så får se hva jeg rekker i morgen…må dille litt! Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg