Når du punkterer

 

Endelig fredag – denne uka har vært slitsom! På alle måter! Men nå er det helg og jeg skal gå meg en tur tenker jeg! Ja, det er kaldt! 

 

Etter turen i går og jeg hadde gledet meg til å slappe av hygge meg, men ble ikke helt slik da! Ene hjulet/dekket på bilen min var helt på felgen! Kjedelig…..Så det da jeg gikk inn i gården her hjemme!

 

Bannet et par saftige gloser og tenkte så det knaka. Hva gjør jeg! Ringe veihjelp, har det i forsikringen. Nei, tenkte jeg – det hjelper ikke! De henter bilen og kjører den til et verksted! A til B…Det holder ikke …Så tenkte jeg, jeg ringer til Vulk, der er jeg kunde og skifter dekk/hjul 2 ganger i året! Mannen i røret var superhyggelig, men var alene på jobb så han måtte vente til det stengte sa han. Og spurte litt spørsmål om jeg hadde det og det her hjemme! Mannen kom og skiftet  om til et reservedekk og jobben tok 3 minutter! Jeg har ikke utstyr her hjemme til å skifte dekk så det er sagt! 

 

I formiddag kjørte jeg opp til Vulk og samme mannen byttet tilbake og dekket var plugget! Det gikk fint! Det var en diger skrue i hjulet…Hvor den kommer fra? Vel, jeg har mine tanker. Kan ha fått kjørt på den (skruen) på parkeringsplassen på jobben. Og så seg lufta ut mens jeg gikk turen min i går…Det var nemlig helt på felgen! Kjedelig ja…Men det ordna seg takket være flott hjelp fra Vulk på Sellebakk! Sender over symbolske roser til mannen og firmaet! Han skrudde til bolter på da andre hjula også og sjekka lufta! For en service….

 

Heia V U L K – kvinner i nød og det der vet dere

 

10 kommentarer
      1. Det er utrolig kjedelig å komme hjem fra en fin tur og møte en bil på felgen! Og når man skal på jobb dagen etter og at det er ettermiddag og folk går hjem for dagen! Men super hjelp <3 Klem til deg.

      1. Tusen takk – kjempefint altså! Utrolig flotte folk på VULK – vil kundens beste og det er ikke som forstår! Det er det vi trenger når vi ringer etter hjelp… Heia heia VULK – <3 GOD KLEM! Nyt kvelden da…

    1. Så godt du fikk hjelp. Det er ikke lett med flatt dekk for mange. Jeg klarer ikke det der lenger, for de nyere bilene har jo ikke en gang et reservedekk. Men hurra for hjelpen vi får! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg