det ble mørkt

 

I går morges var denne DØD

 

Ikke greit, jeg er helt avhengig av å komme inn på banken flere ganger om dagen. Pluss Altinn og noen andre sider! Bare sluttet å virke, kom ikke et tall opp! Så ikke fått vært inne på banken i dag eller i går! Stoooor krise. Dere kjenner meg, jeg er kontrollfrik når det gjelder økonomi! Bank-id på mobil bruker jeg ikke og nå er det for sent å lage det også! For man må jo ha brikka….Så måtte ringe banken min i går og de sender ny..Men det tar sikkert år og dag i disse tider hvor folk har hjemmekontor og posten bare kommer annenhver dag! Hjelpes…

 

Men får ikke gjort noe annet enn å vente!!! Ikke så god på det akkurat! Får jo ikke betalt regninger heller for jeg er avhengig av å flytte penger fra vanlig driftskonto til regningskonto! Og alle fonda mine sjekker jeg mange ganger om dagen! Se et annet innlegg her: lære deg å like nettbanken din Har kontroll på regninger nå altså, men hvis det går 14 dager så er jeg ute og sykler…..

 

Helt hjelpeløs …penger i madrassen neste sier jeg…!

16 kommentarer
    1. Jeg har begynt å bruke bankid på mobil.
      Men det koster litt hver gang.
      Har du tlf bank, kan du vel gå inn og sjekke uten bankid.
      Jeg betaler også fra tlf, og da bruker jeg bare en fast kode og så får jeg tilsendt en ny kode.
      Men vi har jo forskjellige måter å gjøre ting på,, og vet jo best selv hva som fungerer.
      Håper du får ny brikke snart.
      God onsdag til deg.

      1. Tusen takk, har vipps men er ikke det samme. Jeg har 6 forskjelige kontoer og en haug med fond! Så rett og slett krise her ja. Skulle vært flinkere, så jeg burde hatt begge deler. Har ingen back-up på dette nå. Aner ikke om banken er åpen heller jeg. Alt er jo nedstengt her om dagen! Men får satse på at dama fikk ut fingeren og sendte ny brikke med det samme! Fin dag videre….

    2. Du får sikkert brikke veldig fort. Her har to av mine fått nye i vinter, så snart er vel min brukt opp også. Men jeg har lastet inn på mobilen heldigvis. Lykke til med ventingen. Kanskje du har blitt rik på fondene dine i mellomtiden! 🙂 Klemsiklem 🙂

    3. Fikk du ikke noe forvarsel før den streiket helt?
      Jeg er også avhengig av min brikke.
      Kan være lurt og også ha på mobilen i tilfelle.

    4. Æsj så kjedelig! Du får fikse deg bank-id på mobil når du får ny brikke! Jeg bruker bare det jeg nå – stort sett! Håper det ikke tar så lang tid! God klem <3

    5. tenker det går fort å få ny ,jeg har hatt brikke i alle år og først i fjor eller var det året før ,tiden går jo så fort så fikk jeg ny brikke for første gang siden jeg begynte med brikke ,så jeg er på min andre brikke og det kun fordi jeg byttet fra DNB til Sparebank 1 :=)

      1. De holder lenge disse brikkene…Men plutselig så er den død…Og når man skifter bank så må man jo bytte!
        Det er fryktelig rart å være uten…Hjelpeløs.

    6. Hoff… ja vi snakket akkurat om dette her om dagen 😀 Om hvor lenge de brikkene varte……. kanskje bestille ny før den går i svart… 🙂

      1. Kjedelig vettu. Går vel på batteri, men jeg fant ikke noe sted å åpne denne brikka. Og vær obs. I det du ringer om ny brikke så går den andre i svart!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg