lære deg å like nettbanken din

 

God morgen solstråler! 

 

Ute er det kaldt! Jeg har drukket et par kopper kaffe og strikket litt! Hva jeg strikker på finner du her: skal bli en vest Deilig med slike morgener. Roe ned før oppgavene venter i heimen. Alltid litt å pusle med når man er på jobb hver dag! 

 

Men du – det er kaldt. Vi er mer hjemme og inne! Hvorfor ikke logge deg på nettbanken og ta en titt på rikets tilstand! Legge litt spareplaner og se over! Jeg er veldig opptatt av personlig økonomi og er alltid inne i nettbanken 2-3 ganger hver dag! Studerer utgiftene og lånet mitt, og sparekonto og fond. Det er min hobby. Har du 0 oversikt og hater tall. Så begynn i dag. Lag deg en sparekonto og begynn i dag med å overføre noen kroner. Det trenger ikke være et stort beløp, begynn i det små! Da er du i gang! Lag deg gode rutiner og husk veien blir til mens du går! Bruk en god halvtime i dag, dette har du tid til. Se hva du bruker penger på og rett og slett sett deg et mål! Det er januar og tråkig måned med mange utgifter! Se over utgiftene dine også! Trenger du alt du betaler på! Skriv det opp og bruk dagen i dag til å tenke! Trenger jeg det? Vet du hva – har du nei på flere utgiftsposter. Så bruk neste uke til å si opp litt her og der! Så de kronene du satt over på sparekontoen i dag, gikk jo veldig enkelt ikke sant? Du flyttet bare penger penger fra ut av huset og inn på din egen konto! Logg deg på i dag og du angrer ikke!!!

 

Logg deg på – i dag!

8 kommentarer
    1. Er veldig treg når det gjelder sånt. Har en konto hvor “buffern” min står. Men den vokser ikke, og den minker ikke. Det er jo ingen renter å få noe sted, så skal man få noe til å gå oppover, så må det bli fond har jeg hørt. Men jeg vil ikke det heller, enda… Får se etter hvert 🙂 Her blir det tur om en liten stund. Med ei venninne. Masse klær på 🙂

    2. jeg har kontroll om jeg ikke er innom banken hver dag ,jeg er jo ikke på butikken så ofte heller og jeg har en sparekonto og til den har jeg ikke visa eller kredittkort så den er kun en sparekonto til senere bruk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg