tusle rundt i byen

 

En av mine hobbyer er å tusle rundt i byen, særlig ved sen ettermiddag og skumring…Det synes jeg er skikkelig koselig…Se rundt og se skikkelig, finne ting jeg ikke har sett før eller sett ordentlig på før! Jeg kan gå slik flere timer, blir aldri lei – jeg er virkelig en bypatriot…Jeg elsker byen <3 Både sommer og vinter…Den tiden som er nå er deilig, stillhet og 0 mas  – som er annerledes enn på sommeren da byen koker her! Flora er fin i tidlig kveld, skrevet om Flora mange ganger før I går etter Strikkefestivalen 

 

 

Hos Martin har endelig åpnet i det gamle hotellet her i byen. Hos Martin er skikkelig dansk mat som stjerneskudd! Hos Martin Hos Martin har flere utsalgssteder her i distriktet, dette blir bra! Litt nærmere meg…Skal også åpne, pub og vinbar etter hvert..hotellet er stort og skal fylles! Han FRP-typen som skulle åpne baren her kasta inn korta…Sandberg og kjæresten, de holder fremdeles til i Halden, der er stinn brakke på kveldstid hørte jeg noen fortelle…

 

 

Høsten har tjoret seg fast nå……..Går helt fint! 🙂

 

 

Stemning i parken <3 

 

 

Domkirken i Fredrikstad – som mange andre kirker denne helgen så holder den åpent..

 

 

Porten inn til bloggdøra…Vi gæmliser sliter litt med å få folk inn her..Men best å ikke være desperat tenker jeg…skrive det man føler for og hvis man har noe på hjertet…Jeg liker best å lage litt historier ut av dagens bilder! Eller om jeg har vært på noe greier slik som KONSERTEN I GÅR Jeg driver ikke med daglige oppdateringer om kaffekopper – nei, bilder og opplevelser og turer er mer min greie…Gjerne turer til små steder rundt her jeg bor! Eller i nabobyene eller badeturer og skogsturer her på Kråkerøy! Koser meg med det og jakter fremdeles på Finn og ser på hytter…. 🙂 Det er slikt jeg liker å berette fra..

 

Nyt kvelden – den er enda ung…

8 kommentarer
    1. Flott å se bildene fra oppdagelsesreisene dine i nærområdet.🤗
      Skulle gjerne vært på den CC Cowboys-konserten altså.👍🏻🤩
      Nyt kvelden!😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg