turen 2. påskedag

 

God kveld…påsken ebber ut og snart er det jobb og hverdag igjen! Gikk hjemmefra meg i dag og til et sted som heter Bjørnevågen. Du kan lese litt om selve gården her: Bjørnevågen GårdMeget vakkert sted og jeg jaktet på Blåveis som du fikk med deg i forrige innlegg. Men det er masse annet å se også når man er på tur! F. eks sjøen…Her hadde vi hytte tidligere. Helt nede ved vannet litt utover på venstre side! Dessverre ble den solgt, var kjekt å ha hytte noen kilometer fra der vi bodde! 

 

 

Svære Eiketrær i lia.

 

 

Nydelig Blåveis

 

 

Sau

 

 

 

En kopp te er deilig på tur!

 

 

Gedigne trær

 

 

Skikkelig fint i skogen.

 

 

En gammel mur

 

 

 

 

 

Steingjerder med mose er sjarmerende.

 

 

Siste etappen her og et par kilometer til så var jeg hjemme igjen…lang tur og ganske så kjølig i dag! Og dette motivet (treet) synes jeg var flott! Innlegg fra 2020 her: Blåveis i 2020 

 

 

 

Kos deg med kvelden!

10 kommentarer
    1. så deilig ,herlige bilder fra et nydelig sted ,vi har hatt en koslig påske ,men ble mødt av kong vinter da vi skulle over Strynefjell i går ,vi måtte sitte i kolonnekø i nesten 4 timer og her hjemme har vi hatt snøstorm i perioder i dag og snø nesten opp til knea

    2. God morgen og vel overstått påske 🙂

      Gedigne trær er så spennende <3 Og så har du funnet blåveis alleredere… 😀 Det er vår hos deg og vinter hos meg 😀

      Lag deg en fin tirsdag 🙂 klem

    3. Vel overstått påske til deg 😊 Så er påskeferien over for år. Den har gått fort. Har tatt meg bloggfri, men nå er jeg tilbake igjen.

      Kjempefine og nydelige bilder 😊 Der var det vårstemning ja. Ikke mye vår å spore her. Regn, sludd, snø og vind.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk så hyggelig. Her er det vår, men litt skarp luft og vind. Må kle seg.
        Deilig med bloggfri….kjekt det innimellom…lurt! God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg