jeg gikk en tur i skogen og møtte – tja si det

 

God ettermiddag. Sol og fint vær her i dag. Gått her på øya jeg vet dere. Vil ikke kjøre langt nå om dagen. Går her jeg er kjent og trygg! Det er det beste. 

 

 

Hvis du lurte så er vi i farta her!

 

 

Det er veldig mange oss nå! 

 

 

Det er ikke en bunt som jeg har tatt mange bilder av altså..

 

 

Ser du oss?

 

 

Hvis ikke må du kjøpe deg briller! <3

 

 

Tre mot en er feigt!

 

 

Turen gikk til Blåveislia her på Kråkerøy <3

 

 

Nok nå vel…Nå går det helt rundt for ho mor! Usikker på hvilke bilder som er lagt ut eller ikke. Sikkert 15 bilder til…jaja…Dere står det vel av! <3 

 

BLÅVEIS

 

8 kommentarer
    1. Aldeles nydelig var det, og klart jeg så dem! Blåveien er så fin i våren. Neste blomst er vel hvitveisen. Her blomstrer den gule gyvelen i dag og jeg så humler, bier og sommerfugler i hagen. Til og med en flue var ute og luftet seg. Ha en fin kveld. Nå skal jeg ut å gå. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg