Tur/retur byen

 

God søndag!

 

Jeg må jo ha noe å gjøre hvis ikke blir jeg gal, hehe…

 

Så da slo jeg tre eller fire fluer sammen og smekket til..

 

Innom mamma en times tid, hadde med rent tøy som jeg hadde vasket. Jeg gikk, så ble en diger pose å bære på, ca 4 kilometer. Tittet på Halloween-pynten i byen..Fikk ikke med alt av pynt  for det var pynt ved biblioteket også, men det så jeg først da jeg gikk ved elva hjemover, andre siden altså. Kråkerøy-siden. Biblioteket ligger i Fredrikstad. 

 

Havnet på dette stedet (bildet under), selv om jeg ikke liker kjeder. Men er jo en del steder som ikke har åpent på søndag og mandag. Så da ble det det…

 

Innom FLORA – kjøpte meg løvstek-meny. Kjempegodt…

 

Tusla etter hvert hjemover og da var det plutselig mørkt ute..Morgeninnlegget finner du her: Enkel strikk – glade farger ALTSÅ ferdig med den jakka jeg begynte på i begynnelsen av oktober. Nå strikker jeg på en UFO, så da blir nok den ferdig snart også…Er i siget nå…

 

 

16 kommentarer
      1. Takk, ansatte i Park- og anlegg er veldig dyktig på å pynte byen vår.
        De pynter til alle årstider og også Halloween. Var fint.
        Søndagen ble veldig hyggelig den, kjekt å gå ut den døra…

          1. Dårlig råd i byen her også, men dette får dem til. Vedlig kreative sjeler som jobber der og bruker mye kvister og billig materiale som mose etc.. og lager all pynten selv.
            Man blir glad!

            1. Jeg også…Gresskar er flott og billig å produsere.
              Pluss alt det andre stæsjet de har. Her er det ikke innkjøp fra dyre grossister innen blomster.
              Selvprodusert.

    1. Vakker og omtenksom søndags tur. Halloween har jeg heldigvis ikke noe nært forhold til. En fin uke ønskes. 🤗

    2. Du er i siget med strikkingen 🙂 Godt og koselig å ha noe å strikke på når man liker det 🙂 Lag deg en fin mandag og ei god ny uke 🙂 klems

    3. Den jakken du strikket, nydelig og fargerikt. 👏🏻Flott pyntet med Halloween saker i byen, og at de gjør det selv av det de finner. Viktig å kunne kose seg på en søndag, spise ute og bare nyte. Jeg har heklet ferdig den første kappen, og begynner på den andre. Blir helt oppslukt. Ha en fin uke. Klem

      1. Hei Eva. Tusen takk. Deilig med litt farger i vinteren. Jakka ble fin den. Stor og god.
        Varmer nok godt utover. Kjekt å slenge over seg. Enkel oppskrift og tykke pinner.
        Det er skikkelig artig å se pynten her i byen, de er veldig flinke og jeg tror ikke budsjettet er så
        stort heller. Hele avdelingen oss kreativitet og det er et meget godt arbeidsmiljø, og sånt blir det gull av vet du.
        Moro å hekle, blir gira når man er i gang og ser det blir fint. Ønsker deg en fin mandag, stor klem herfra..

    4. Måtte le….. som meg – må ha noe å gjøre for å unngå å bli gal….! Fine bilder – fin gresskarpynt 🙂 deilig mat også! Livsnyteren Solliv <3 klem

      1. Mange takk, vi er like i mange ting ja…Ja, må lissom pusle med noe..
        Sitte rett opp og ned hele dagen, blir slitsomt.
        Gos klem herfra Snøsøstra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg