Tulleblogg i dag

 

Tidligere innlegg i dag som ikke kom på forsiden Litt mer om Osloturen

Dette innlegget jeg linker til over her. Kom ikke på,forsiden. Så prøvde jeg å lage et hjelpeinnlegg som linket til dette. Så kom ikke det på forsiden heller…hmm…Da ga jeg opp og gikk ut i tåka 🙂

Så da jeg kom inn igjen og sånn skulle jeg prøve å kommentere og svare på kommentarer. Så funka ikke det heller. Sikkert 20 bilder hver eneste gang før det endelig gikk gjennom. Håpløst…

Da får jeg lissom ikke kosa meg med bloggen..blir bare pes…Noen flere som har hatt problemer i dag?  Ser også flere venner jumper over til naboplattformen..

Hva tenker dere der. Er det enklere?  P.S. Tør ikke skrive langt innlegg siden jeg ikke vet om dette dukker opp på forsiden!

#blogg #problemer

14 kommentarer
    1. Som leser har jeg hatt problemer med at det krasjer her i dag. Det oppstod feil på nettsiden, så den lastes på nytt..om og om igjen. Det skjedde inne på flere blogger..jeg vet ikke om det var trøbbel med bildelastingen, eller om det er den hersens reklamen de skal ha bak så sidene splittes en stund . Her skal man se reklame enten man vil eller ei.

      Det er ikke slik nå, men det var tidligere i dag.

      1. Ikke sant… Mye styr med den reklamen som ruller og går bak der… Hele poenget er jo også at et innlegg kommer på forsiden… Blogger jo ikke for meg selv…

    2. fant dette på forsiden eg :=) har tatt bloggfri helg,feira svigermor sin bursdag i dag og strikka ferdig skjørtet mitt,om jeg beholder skjørtet eller gir det til en av mine døtre får vi se,den var ikke så kledelig på meg som eg hadde håpet

      1. Det kom med men ikke de to andre jeg postet i dag… Håpløst.. Spennende med skjørt da… 😀Deilig med litt fri… Prøver å lage et innlegg hver dag jeg… For lissom å henge med… Men må ikke… 😀🌷

    3. Det er ting som ikke er som det skal om dagen, og det var derfor jeg ble så oppgitt å nærmest ga opp. Jeg fant innlegget om Oslo besøket på Bloglovin, har ikke vært på forsiden til blogg.no i dag.

      1. Ja.. Mye rart i dag… Håper det blir bedre… Tungt når det surrer så ille… Bra det dukka opp der.. Hjelpeinnlegget sletta jeg i formiddag..

    4. Jeg strever mye med samme som deg. Jeg har skrevet MAAANGE mail til hun på support om dette med at ting ikke kommer på forsiden. Hun tror det skyldes forsnkelser på egen nettleeser, men jeg har nå forklart at det er ikke DET, det hjelper ikke om jeg kommer tilbake om 4 timer, det er fremdeles ikke der… Og andre enn MEG ser også at det IKKE kommer opp. Det ER virkelig ikkke der. Jeg håper hun får mange tilsvarende mailer fra andre, så MÅ de se nærmere på dette.. Jeg orker ikke flytte heller… 🙁

      1. Takk for du gav beskjed Frodith! Det skyldes IKKE forsinkelser på egen nettleser. Det er jo INGEN som ser innlegga. 🙂 Jeg har vært så masete før jeg flytter så venter pittelitt med å kontakte support, men kommer nok til å gi beskjed jeg også. Jeg hadde ett innlegg som hverken var på forsiden eller kom på bloglovin igår. På bloglovin var det forsinket, men kom ALDRI på forsiden. Og har fått andre til å dobbelsjekke og oppdatere 🙂

    5. Jeg orket ikke mer tull, så jeg har flyttet bloggen min. Det var ingen lett avgjørelse, men siden man nå enkelt kan finne hverandre via f.eks bloglovin så var det nesten det beste som kunne skjedd meg. Listefritt og stressfritt sted 🌸 Kosen er viktigst for meg, men håper nå at alle «babyfeil» hos nye blogg . no blir rettet på snart, slitsomt med utfordringer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg