Trær bare trær

 

Det var en fryd å gå hjem fra jobb i dag! Jeg fortet meg ut av kontoret og så ble det bråstopp her ved vollgravene..Da hadde jeg plutselig ikke hastverk lenger, men spiste en brødskive og litt å drikke – rent vann! Ble litt luksus…Satt meg ned på en benk og ingenting hastet..Hvorfor skulle jeg forte meg hjem…Og kommer man inn den døra hjemme etter jobb og tur hjem så er det lett å bli sittende inne! Best å være ute helt til sola forsvinner…Det var et slikt liv jeg hadde i dag! Det er et godt liv! 🥰

 

 

Livets tre og Livets tre – del 2 

 

 

Streng vinter i år, fortsatt is på vollgravene og fuglene liker å være på isen og hoppe ut i vannet! Gøy å se på! De koser seg..Masse artige fugler her, men man må ta seg tid til å nyte! 

 

Litt dårlig bilde av plakaten, men sola var så sterk!  Får ta bilder en annen dag igjen..Så det blir skarpt, for det er litt av et fugleliv! 🦆

 

6 kommentarer
      1. Nei, jeg ser ikkenoe poeng å springe hjemover når været er så nydelig…
        Da er bare å nyte max så lenge som mulig…Gå hjem trenger man ikke…Det er ute det skjer ting. Det er der livet er! <3 klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg