Livets tre

 

Trær er vakkert dere!

 

 

Gikk gjennom ved vollgravene på vei til Gamlebyen etter jobben. Så flott vær og nydelig hele turen! Da er det deilig å gå – noe annet en 12 kuldegrader og nordavind det! Men slik er jo naturen og livets tre blir formet etter vær og vind….vil jeg da tro..Slik er det med mennesker også…erfaring – og et levd liv! På godt og vondt!

 

 

I påsken satt jeg på nettet og bestilte meg et slik smykke. Livets tre, har hatt lyst på det lenge. De er i flere varianter og forskjellige farger! Jeg bestilte ikke fra denne butikken og mitt ser ikke slik ut, men modellen er det samme…Skal fortelle mer når det dukker opp her en dag, gleder meg til det…Synes disse smykkene er så fine! Mitt er grønt for jeg elsker grønt! 💚 Livets tre symboliserer vekst og styrke….

 

Gleder meg til å bruke dette! Lager et innlegg om det senere igjen også! 

 

Livets tre ❤️

 

 

26 kommentarer
      1. Tusen takk, hvis du googler så kommer det opp mange slike smykker, øredobber, ringer etc..
        med livets tre! Dyrt eller billig…i alle varianter..Spent på mitt.

    1. Trær er fantastiske, jo høyere og majestetiske jo bedre. Å klatre i trær vil jeg aldri slutte med. Å bygge hytte med hammer og spiker på toppen av et tre har jeg sluttet med, etter ett besøk på hytta av en masterstudent i biologi. Hun fortalte at trær snakker med hverandre gjennom om et stort nettverk av kanaler. Hun fortalte at dersom vi vet hvordan planter og trær kommuniserer, vil vi aldri igjen kunne se på skogens stillhet på samme måte. No snakker jeg med trærna, til og med med en maur 😉

      1. Trær er rett og slett fantastisk…er så utrolig glad i trær på alle måter!
        fine motiv, og fine å klatre i…masse deilig frukt også!
        Og eika da som tar mange år på å vokse og mange år på å dø…Det er spesielt det!
        Fin kveld til deg Bien! 🙂

        1. Takk det samme. Du er veldig flink med kamera, fanger inn skygger og de majestetiske digre trærne.. Skjønner Tidemann og Gude som “ser” troll i skogen, selv bitte små netttroll 😉

    2. Trær er flott ja, ingen tvil! Og de store trærne i Gamlebyen er sååå fine! Lekkert smykke forresten – et sånt skal jeg snoke etter…! Klem <3

      1. Tusen takk, ja du får google eller så du vente å se hvor jeg kjøpte mitt fra.
        Aner jo ikke det firma er seriøst…eller om smykket er så fint som det var på bildet! 🙂

    3. De smykkene der er fine altså.😊👍🏻
      Fine bilder fra en nydelig vårdag!🤩
      Nyt kvelden!🤗

      1. Tusen takk – det er noe eget med trær – skikkelig energi og kraft!
        Håper det blir fint… 🙂 spennende å bestille på nett!

    4. God morgen 🙂

      Jeg elsker trær <3 De er nydelige – og til gamlere de er til vakrere er de liksom <3
      Nydelig smykke du har bestilt deg 🙂

      Lag deg en ny fin dag i dag 🙂 klem

    5. Trær er fantastiske, og tenkt hva de riktig gamle kunne fortelle om de hadde hatt muligheten til det. Blir litt lei meg jeg, når jeg ser gamle fine trær bli saget ned uten at det er noen fornuftig grunn til deg. Det smykket var nydelig, og jeg skjønner godt at du har hatt lyst på det 🥰

      1. Tusen takk, disse smykkene er så fine…håper det kommer snart og det er mange forskjellige
        typer av Livets tre, så kanskje jeg kjøper meg et til – var så vanskelig å velge vet du!
        Er som deg, blir ordentlig trist jeg når det blir felt store flotte trær som ikke er
        ødelagte eller til hinder for noe…Fin kveld til deg 💚 klem.

    6. Koselig med litt nytt! Dette blir fint til deg. Herlige bilder fra Gamlebyen og alle de gullstjernene på bakken. Det er vår! Nyt dagen. Klemsiklem.:)

      1. Tusen takk, ja var så fint med alle stjernene og den store stammen med skygger!
        Gleder med til dette smykket altså – klem til deg..

      1. Ja, og du får google litt for det er så mange fine! Dette smykket passer fint til deg..
        Og du er jo glad i farger! Livets tre er noe alle burde hatt tenker jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg