Livets tre – del 2

 

God kveld, husker dere jeg skrev om Livets tre Livets tre og at jeg bestilte meg et smykke og at jeg valgte et grønt tre i et hjerte, synes det så fint. I dag kom det i posten og jeg er superfornøyd med dette smykket – passer til alt både hverdag og jobb… 

 

 

Jeg kjøpte det på nettet på et sted som heter Nettgullsmeden – du finner linken her: Nettgullsmeden Et utrolig fint sted og snoke etter smykker!  Jeg kjøpte et annet smykke også. Jeg kjøpte et slik smykke også se linken her: Teddy i turkis kjøpte jeg da…Det likte jeg også veldig godt – skal bruke masse! 💙

 

 

Dette nettstedet kan virkelig anbefales og meget enkelt å bestille, trenger ikke lage deg noen profil eller noe…1, 2, 3 så er bestillingen i boks! Ja, man kan juble over slikt.. 

 

Og vet dere – alle burde ha et slikt Livets tre – Et smykke med mening 💚

 

 

Ha en fin fin fredagskveld….der ute…!

22 kommentarer

Siste innlegg