takk mine lesere

 

Tusen takk!

 

Det er fredag! Og mine lesere takker jeg på min måte! Med et takkeinnlegg. Dere gjør hverdagen min litt bedre når jeg ser at det jeg skriver gir resultater og blir lest av flere! Jeg liker at mine innlegg blir lest, hvis ikke så hadde jeg bare kludra litt i en bok her hjemme og laget meg et fotoalbum…Jeg lyver hvis jeg sier noe annet. Det varmer en gammel sliten skrott skal jeg si dere. Veldig hyggelig. Sola skinner og etter hvert ut på tur og ut i hagen. Deilig. Blomsterbutikker og hagesenter åpner igjen her i Fredrikstad. Det blir meg en fornøyelse å besøke disse igjen. Nå er det vår, vi trenger jord, gjødsel og kalk til hagen! Jeg liker å være utendørs, enten i skogen eller ved sjøen eller i hagen..stelle og ordne og ta frem malerkosten igjen. Men jeg trenger litt maling og utstyr og der må jeg nok vente en stund til. Sånn klikk og hent-opplegg fungerer ikke for meg. Jeg må fysisk i butikker og se hva som trengs, og få litt hjelp! 

 

 

Jeg er fornøyd med min egen plassering i dag. Takket være dere alle! Mine to innlegg i går finner du her: Norges beste blogg er: og Mine 2 favoritter er: Så lager nok et oppsummeringslegg senere tenker jeg! Takk for alle svar! 

 

Og dere – tenk om! Tenk om det hadde vært en helt vanlig fredag i et helt vanlig år. Tenk om jeg bare kunne tusla en tur til brygga i Fredrikstad og spiste en deilig lunsj på en av de flotte uterestaurantene i byen! Tenk om – resten av 2021 blir slik….som mine drømmer er! 

 

 

Hei hvor det går! Det går veien og fredag er det uansett…

12 kommentarer
    1. Hei på deg. Så artig at du blir lest av mange. Ja, nå kan vi gå i blomsterbutikken igjen, det blir nesten litt rart det, men koselig. Sola skinner og det er helg. Kos deg masse. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, jeg synes det er kjempegøy. Jobber jevnt og trutt hver eneste dag…året rundt! Deilig å shoppe blomster 🙂 klem…

    2. Gratulerer med gin plassering.
      Ja tenk om…. Men det går rette veien nå.
      Slapper av litt etter en handlerunde. Idag var det mye folk på senteret. Garantert noen fra andre kommuner som ikke har så mye oppe.
      Fin fredag til deg.

      1. Tusen takk, synes det var skikkelig gøy! Kost å handle og ja de kommer nok både fra Oslo, Fredrikstad og Sarpsborg 🙂 Fin fredag videre…

      1. Tusen takk, jeg ble utrolig glad…man holder jo på med dette jevnt og trutt…og gøy når man kommer litt opp av sumpen.
        Bra det har åpnet litt opp da…Nå begynner jeg å bli lei stengte dører her nede.

    3. se her ja kjempeflott plasering på lista ,kjekt det når en liker å klatre :=) jeg er enige med deg ,om ingen leser eller komenterer kan en like gjerne lage en dagbok hjemme eller fotobok ,det er koslig med komunikasjon begge veier .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg