Norges beste blogg er:

 

Jeg tenker at fordi om en blogg ligger som nr. 1 – behøver det ikke betyr at den er best! Vel, mange lesere ja…Men det er ikke det som betyr noe for meg. Jeg leser ikke en blogg fordi bloggen har mange tusen lesere. Men fordi jeg liker bloggen eller mennesket bak bloggen. Snakker egentlig bare om bloggere/blogger her inne på blogg.no – mange fine utenfor her også! Men for å gjøre det enkelt!

 

Hvilken blogg må du lese hver dag?

 

Du kan nevne  bare 1 og hvorfor? Vel – ta med to hvis du ikke greier å bestemme deg! ❤️

 

Litt artig synes jeg da…Det er helt frivillig å svare! Jeg skal svare jeg også, men lager et nytt blogginnlegg siden! 🙂 Her finner du det: Mine 2 favoritter er: 

 

Kjære speil på veggen der – hvem er akkurat DIN favoritt…???

 

 

 

22 kommentarer
    1. vel jeg har en liten gruppe jeg leser daglig ,dei fleste fra gamleblokka :=) jeg leser din blogg daglig ,du har lettleste innlegg ,mange fine bilder ,inspirerende for å få oss ut og gå ,enkel og god mat ja hverdagsliv slik jeg liker det :=)

    2. Jeg har vanskelig for å si EN, for jeg har mange jeg koser meg med. Mange av dere fra gamleblokka så klart, og noen nye. Og når jeg ER innlogget leser jeg som regel alle jeg kjenner 🙂 Men om de ligger på toppen , eller lengre ned på lista spiller ingen rolle 🙂 Det er folka bak bloggene som egentlig er det viktigste for meg, at man blir litt kjent 🙂

    3. Jeg leser noen blogger hver dag…… men den beste, vel………….. jeg tror jeg har fem på topp:

      Solliv, mettejosteinsdatter, dedicat, fruensvilje og natheless…………….

      🙂

    4. Har prøvd å poste flere ganger idag, men fått en error mld.
      Så nå prøver jeg igjen.
      En som jeg leser hver dag er Vibbedille. Hun var den første jeg begynte å lese og har lest den i mange år. Og så er det kommet til noen flere etterhvert. Solliv selvfølgelig. Og Kjerringtanker og Mamma på hjul. Har også lest Kokkejævel, men ikke så mye nå. Og Aud Marit. Vil ikke bruke altfor mye tid på dette. Det brukes litt tid på FB og Insta også. Sosiale medier er egentlig en tidstyv.
      Men jeg koser meg med disse da.

      1. God morgen..flotte blogger du nevner her! Vibbedille leser jeg, men detter litt ut med all perlingen. Jeg liker mer strikk. Nei, tiden går og man må gjøre andre ting enn skjermtid også. Sånn er det jo og når våren kommer er det mye hage! Ønsker deg en super dag..
        P.S. Tråkig når det er litt trøblete å kommentere…Skulle vært enklere – kanskje…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg