Mine 2 favoritter er:

 

Jeg jobber jo med hvilken blogg mine lesere har som favoritt her inne på blogg! Du kan se det her: Norges beste blogg er: Slik at du skjønner hva jeg skriver om! Jeg lovet å komme tilbake til hvem eller hvilke som var mine favoritter. Jeg leser de som jeg har som venner her inne. Altså de som jeg har møtt på bloggtreff + et par andre. De prøver jeg å få med meg. Men skal jeg velge min favoritt så har jeg egentlig 2 favoritter 🙂

 

Den første jeg vil nevne er: FRUENS VILJE – Jeg liker skildringa på landsbygda. En veldig dyktig fotograf og har mange av mine interesser. Og en skrivestil som er åpen og ærlig og fin blanding av tekst og bilder som gir god harmoni! Rett og slett en kjempeflott blogg. Jeg liker denne bloggen. Jeg tror jeg har fått med meg alle hennes innlegg de 4 årene jeg har blogget. Du kommer tett innpå hverdagen og mange hyggelige turer med bobil og andre turer. Naturen er bare utrolig vakker der hun bor og det får hun virkelig frem. Og en annen ting er mange flotte  foto av våre fugler! Store og små venner, jeg elsker å se fuglebilder, det er kos og hygge. En av Norges beste bloggere her på blogg.no synes jeg.

 

Den andre jeg vil nevne er: KJERRINGTANKER En flott blogg som har humor og snert i pennen sin. Bildene er fine. Til og begynne med synes jeg bildene til denne bloggeren var dårlige. Men nå er hun på toppen når det gjelder bilder. Bilder er viktig. Teksten til denne bloggen er litt om alt egentlig. Samfunn og politikk. Politikk er ikke jeg så veldig opptatt av. Så det hopper jeg over en gang i blant – hvis det er litt langt. Bra blogg synes jeg, og jeg elsker når hun skildrer sitt eget liv og ikke andres. Hytteturer og andre turer hit og dit. Matinnleggene er også fine..mange ganger topp underholdning. Noen ganger litt lange blogginnlegg, og jeg må dele det opp litt noen ganger. Leser et halvt innlegg og må lese neste halve innlegg senere. Men alt i alt helt på toppen av BLOGGNORGE.

 

Mine to favoritter…

10 kommentarer
    1. Jeg følger jo begge – og er helt enig med deg! Fine blogger! Connie = fruensvilje – har jeg jo også møtt et par ganger! Ho er innmari koselig! Klem 🙂

      1. Det er to blogger som er helt øverst på toppen synes jeg! Den ene utrolige flotte bilder – den andre innmari gode tekster. Klem…

      1. Tusen takk for det og takk tilbake. Dere to er skikkelig fine bloggere.
        Hva om dere lagde et innlegg sammen en gang 🙂 Connie sine bilder og din tekst!
        Kunne blitt kult….

    2. Koselig fremsnakking av flotte blogger. 🤗 Fruensvilje er jeg ofte innom. Prøver å få med meg en fem, seks faste bloggere🤗

      1. Bare hyggelig – jeg liker bloggen din og jeg liker Kjerringtanker. Som jeg sa til henne også..
        Dere får prøve å lage et blogginnlegg sammen en dag! Send over et par bilder til henne så lager hun tekst med en vri…
        Ikke alltid det blir noen bilder -sånn er det for alle…

      1. Det er en rolig koselig blogg med god stemning og utrolige finne bilder med fjord og fjell. Helt annet landskap enn Fredrikstad. Det er fascinerende å følge med på. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg