Svibelen blomstrer

 

 

Man akk så rart…

 

Jeg kjenner ingen duft – det lukter ingenting! Enda flere personer ikke kan ha denne blomsten i hus for de tåler ikke lukta Hvorfor disse sprøytene og syk Her ligger svaret! Veldig merkelig…Lukta nede i en klorinflaske i stad også..kjente ingenting!

 

Eller så har jeg satt ny rekord på skritt et sted mellom 0 og 100 på disse tre dagene nå…På helt vanlige dager ligger jeg på 30.000 skritt når jeg går tur retur jobb og tar en kveldstur senere…Rare greier!

 

Men man finner ro…..I dag har jeg sett en bisettelse og snart to fotballkamper…Rekker enda en kamp før kvelden! Jeg hadde nok sett mange fotballkamper om jeg hadde vært frisk også…For jeg liker mesterskap EM og VM..Men hadde ikke fått med så mye som nå. Så det er for og mot med alt. Jeg har nok godt av litt pust i bakken, for jeg er jo en ganske rastløs sjel….Noen mennesker er slik.

14 kommentarer
      1. Ja, dette var en rar følelse…to sanser som er nede…
        Hørselen er jo dårlig og nå luktesansen…Sånn går nu dagan 🙂
        Klem klem…

    1. håper du får tilbake luktesansen til julekvelden ,det er noe med dufta av julemiddag :=) men svibelen kunne godt vært lukteløs for min del ,jeg tåler den jo ikke hi hi ,menn uff ,skjønner dette er kipt ,masse god bedring

      1. Ja, får håpe og tror at den kommer tilbake om ikke altfor lenge..Ikke så gøy..
        For jeg har jo allerede en sans som er nede, hørselen og nå luktesansen…
        Så ganske så rart! Men men blir vel bedre tider..
        Men tusen takk 🙂

    2. Ikke noe kjekt å ikke ha luktesans.😨
      Svibler kan vi ikke ha i hus siden mannen er allergisk.
      Håper du blir frisk, fort, fort.🤩
      Jammen bra du har litt å se på TV når du er syk.👍🏻 God bedring!🥰

      1. Tusen takk, i dag har jeg 3 kamper i morgen blir det vel 4 kamper ser jeg…
        Nok å gjøre!
        Rar følelse, det å miste den sansen…Hørsel er det jo dårlig med …
        Så går nedover her <3

    3. Ja det er nok mange som mister luktesansen etter COVID….
      Jeg tåler ikke de sviblene,,, da mister JEG luktesansen og får hovne øyne 😀

      Jeg liker også mesterskap – og spesielt VM og EM men denne gangen har jeg ikke fått med noe av noe….

      klem

      1. God morgen…
        Svibler er fint å se og jeg liker duften…men men…det kommer vel en dag..
        Jeg er glad i EM og VM og nå har jeg sett nesten alle kampene og da er det veldig morsomt.
        Brasil i går og jeg satt her og jubla og skrek …skikkelig sambafotball…Det liker vi..
        Ha en fin dag, klem..

    4. Ikke gøy. Jeg fikk rar smak da jeg hadde corona. All mat var vond, men det varte heldigvis bare noen dager. Håper du snart er i farten igjen. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg