syk

 

I går orket jeg ikke blogge..Blitt syk, det er kjedelig altså! Veksle mellom sofa og seng hele dagen med feber og vondt i hodet, leddsmerter, hoste og tett neste! Jeg føler meg som 100 år! Jeg er jo den som liker å være i farta, hit og dit..Gå tre turer hver dag og spiser sunn mat og tenker helse veldig ofte! Men likevel, sykdommen kom dundrende på kvelden på mandag…Så måtte melde avbud til jobb…Har jo ikke noe der å gjøre, med feber og smitte..Jeg bare hater det altså! Men sånn er livet……..

 

Så har ligget på sofaen og sett fotball, så er i hvertfall noe å se på TV!!!

 

Lest ut boka til Nina Lykke! Siste boka her: Vi er ikke her for å ha det morsomtVeldig artig forresten..Legen som blir kastet ut av ektemannen og bor på legekontoret og har en frier fra Kråkerøy! Alle disse betraktningene om sykdom og hemorider og piller og sykemeldinger….Han med hemoroidene slo kaka…Du lever deg jo inn i teksten og ser det for deg…

 

Prisen på boka er 399.- som dere ser, sikkert da den var ny! Men jeg tenkte hun har solgt mange bøker så jeg stormet til et bruktmarked og lette og jeg fant boka til kr. 40.-. Slikt liker jo jeg 🙂 der kommer sparegnomen inn.

 

Og jeg er fremdeles syk, med feber, vondt i ledd, tett nese, hoste og vondt i hodet! Så ble lissom denne uke! Men går vel over etterhvert…..Vil jeg tro!

22 kommentarer
    1. Masse god bedring til deg! 🥰 Kos deg med bøker, TV, halspastiller og drikke. Best å ligge under dyna når det er slik, men heldigvis går det over. 🍀🙏 Sjelden jeg kjøper bøker, – låner mye på biblioteket, men til en slik pris er det bare å slå til! 👍

      1. Ja, lurt å låne på biblioteket..Men disse bøkene er så populære at det er flere år å
        vente! Så ble glad da jeg fant den brukt.
        Tusen takk, ja har en annen bok også jeg har kjøpt brukt som jeg begynte på..
        Men var så spennende at jeg ble redd, hehe…Men lese på dagen går fint! Men synes den var ekkel
        å lese på kveldstid… 🙂

    2. Riktig god bedring.
      Da får du gjort det unna før jul.
      Jeg har ikke hatt så mye som en forkjølelse i høst. Veldig glad for det.

      1. Tusen takk, da er jeg ferdig med min covid før jul…og bra er det!
        Alle får den sykdommen til slutt vil jeg tro..
        Jeg har ikke vært forkjølet på flere år, men nå satt den! Kjempekjedelig..

    3. God bedring!
      Vet du hva jeg tror, jeg tror at den forkjølelsen er kroppens beskjed til deg om at nå må du slappe av og hente deg litt inn. Du har hatt en slitsom høst. i forrige uke ble ansvaret som hvilte på skuldrene dine mindre. Kroppen vet at nå kan du slappe mer av, noe du har trengt lenge, og man blir syk. Rett og slett fordi kroppen trenger den pausa Selvsagt ikke noe vitenskapelig bak det her, men jeg ser slike tilfeller gang på gang. Lad batteriene ordentlig! Jeg regner med at du er i din vanlige form igjen på mandag.

      1. Tusen takk, falt nok sammen når dette var i boks…For fy fillern det har vært tøffe dager..
        Og mye å ta tak i, mye å vaske og mye å styre med..Jeb ble jo syk mange ganger selv etter at jeg var hos henne…
        Kroppen sier i fra og man er mottakelig for smitte, nå var det Covid som slo meg ut.Men blir man forkjølet nå,
        så kan man nesten garantere at det er det! For med høsten så kommer alt slikt..og smitten øker, men man skal ikke
        teste seg lenger..Bare anbefaler å være hjemme i tre dager når man har luftveisinfeksjon..
        Og jeg må bli flinkere til å hvile, jeg er ingen ungdom lenger..Men man glemmer det..

    4. Huff da!😨
      Kjedelig å bli syk.😷🤧
      Nå må du bare hvile deg frisk igjen og lese alle bøkene du har tenkt å lese.🤗👍🏻

      1. Veldig kjedelig, men da har jeg fått min dose med covid før jul ja, alle får den sykdommen til
        slutt! Er man forkjølet nå med slike smerter som jeg beskriver så er det nok Covid.
        Boka var utrolig artig..

    5. Masse god bedring til deg! Tok influensa vaksine, men har ikke tatt en fjerde dose mot covid. Blir jeg syk så er jeg hjemme.
      Boka høres fornøyelig ut og godt at du fant ei brukt bok langt billigere. Klem

      1. Tusen takk, ja og det er delte meninger om 4. dose korona…Jeg skal ikke ta den.
        Man må bare være hjemme til man blir frisk..I boka lo jeg høyt flere ganger..fantastisk skribent eller forfatter da.
        Virkelig sansen for henne altså, så må prøve å få tak i de andre bøkene også.
        Klem og fin kveld…

    6. Kjedelig å bli syk – men ikke så rart med alt det regnet og vinden og kaldt og fælt! Boka høres flott ut – kanskje jeg får lete den opp! God bedring – og stor klem <3

      1. Tusen takk, ja været har nok gjort sitt også…
        og kalde hus og mye stress med mamma..
        Boka var knallbra, skal ha den på biblioteket. Tror ikke det er venteliste på den, for den
        er såpass gammel..Jeg lo høyt for meg selv flere ganger…Klem..

      1. Tusen takk, nå har jeg sett tre fotballkamper i dag og skal finne senga!
        Ja, dette var en skikkelig legeroman, utrolig morsom bok 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg