stillhet

 

 

Jeg går ofte mot stille steder! 

 

Finne roen, ikke alltid jeg skriver om det – men i går var det ekstra fint ved et stille vann her på Kråkerøy! Etter to dager med myyyye folk 20.000 x 2 Idyll – fredag – 2024 og Idyll – lørdag – 2024

 

 

Da søker man ikke mot byen! Da må man ha ro………..

 

Straks er min ferie over for denne gang og jobben venter! Sånn er livet – man må henge i stroppen en stund til! Men der ute venter AFP Det er noe jeg gleder meg til! 

 

Livet består av folk og stille stunder! Det er fint med kontraster også. Men å tusle rundt her hjemme på fridager er noe av det beste som finnes…! 🩷

 

Nyt dagen! 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Godt å være ute i naturen og nyte stillheten, og spesielt om man har vært blant masse folk og lyder. Kos deg med dagen! 🥰

    2. Etter to dager på festival, forstår jeg at du trenger litt stillhet, og der var det jo veldig fint da. 🙂
      Nyt de siste dagene av ferien din. God klem <3

      1. Festival blir man sliten av. Tett i tett med folk på et lite sted.. Så deilig med pause fra mas..
        Nå er det jobb igjen.. 🥰 Ferien gikk fort.. Klrmmer herfra.

      1. Dette er flott vann her på Kråkerøy..Går mange ganger tur dit – så stille og rolig…Helt perfekt.
        Ved sjøen er det mer ståk og styr vet du! God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg