Idyll – fredag – 2024

 

Bakt potet smakte bra som festivalmat! Prøver noe annet i dag! 

 

 

Solliv nyter en iskald øl fra Aas bryggeri i Drammen!

 

 

 

CC Cowboys

 

 

 

Bjørn Eidsvåg spilte i Amfiet!

 

 

Kygo med sitt fantastiske show…

 

 

Det var også stillesoner, man kunne trekke seg tilbake og slappe av i sakkosekker! Det var mange konserter og jeg orket ikke følge alle. Det ble Bjørn Eidsvåg, CC Cowboys og Kygo som jeg fulgte tett! Været var nydelig og sola skinte fra blå blå himmel hele dagen! Jeg koset meg, sammen med 20.000 andre! 

 

14 kommentarer
    1. Fikk med meg at du var der i går ja. På andre siden var søstra og tanta mi på konsert og filmet over til Idyllscenen 😉
      Nå har jeg lest meg opp en del på innlegg hos deg. Er en evighet siden jeg har lest blogger, så jeg må ta en kommentar her nå, så skal jeg prøve å holde meg mer oppdater etterhvert 😉
      Mange fine innlegg, bilder, turer og mat m.m. Koselig å se.
      God lørdag og gode klemmer <3

      1. Tusen takk ❤️ God formiddag. I går var det flott på Idyll. Så fine konserter og herlig vær. Ja, jeg kosa meg.
        Moro at din tante og søster var på konsert i Gamlebyen da. Ja i går var det liv i Fredrikstad! Moro…
        Nyt dagen! Klemmer 🩷

    2. Så moro med festival, – så den skulle være på Isegran. Bakt potet med tilbehør så helt nydelig ut! Kos deg med lørdagen! 🤗

      1. Tusen takk, ja deilig mat. Smakte så godt! I dag regner det, men været får man ikke gjort noe med..
        Jeg har regntøy! Ha en flotters fin lørdag og helg! 🌸

    3. Tok meg noen dager pause. Kjekt med festival og god musikk. Flott at været var topp også. Er i vogna og nyter roen, vi feirer St.Hans i morgen og da kommer nok resten av klanen. Her kjører gubben plenklipperen. En som du kjører på. Gresset var jo høyt. Det måtte klippes vi er mange som er allergisk. Ønsker deg en fin lørdag. Klem fra ho i nord.

      1. Bra dere koser dere ute i vogna. Godt dere er to og det er koselig!
        Festival er fint og det skjedde jo her på Kråkerøy, moro å delta da! Fin musikk og masse hygge!
        Ha en flott feiring av St.Hans – God klem herfra 🩷

    4. Stilesoner på festival var noe nytt og det med sakkosekker. Mange slike sekker var det? Slike soner kunne andre festivaler jammen ha også. Litt av en maraton og gå fra konsert til konsert via salgsboder. Bakte poteter er jo nesten nasjonalretten på festivaler. I sammen klassen som rakfisk i Valdres og sveler i Ålesund. I morgen blir det en sykkeltur før jeg drar til Hokksund. Ha en fin kveld.

      1. God søndag! Moro på festival og det var tre scener under festivalen og da må man trave rundt og
        finne de konsertene man ønsker å høre på! Ikke all musikk jeg hører på så plukker ut litt.
        Vet ikke, med det var digre sakkosekker. Plass til 3 – 4 personer på en sekk. Var kanskje 10 – 12 sekker på
        stillesonen nede ved elva. Men det var flere områder man kunne nyte å slappe av i en stol eller en sakkosekk. a
        Veldig fint på fredag i det nydelig været! Ha en flott søndag, håper du hadde det fint i Hokksund?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg