Solfangeren

 

God mandag…Alle kunne trengt en Solfanger i disse dager. Det er snø og glatt ute..Skikkelig vintervær..Lite sol  ute når det snør! 

 

Denne jakka som jeg strikket er jo nesten en liten Solfanger i seg selv. Nå er den vasket i Milo og tørket i håndkle og dampet….så får vise den frem igjen…På grunn av alle disse vakre fargene…Man blir GLAD!

 

Og som dere ser så har jeg en ekte Solfanger i hus. Dere ser på prismen så fint den fanger lyset. Utrolig fin..

 

Tidligere i høst fikk jeg den i posten av en venn – nemlig Bunny – bloggen hans her BUNNY Kan tro jeg følte stor glede da jeg fikk post og denne vakre Solfangeren var inne i en konvolutt med en veldig hyggelig og varm hilsen. Det gjorde meg godt..Nå henger Solfangeren i kjøkkenvinduet og ser på den mange ganger pr. dag og som dere ser så finner du også Livets Tre Livets tre og Livets tre – del 2 

 

En ting å si – nydelig…

 

Igjen Tusen Tusen Takk  Bunny – jeg ble oppriktig glad og følte stor glede!  Har takket Bunny personlig tidligere og nå også en takk her på bloggen.

 

10 kommentarer
    1. Den jakka ble jeg skikkelig i godt humør og glad av, elsker jo farger jeg vettu 🥰 I dag som snøen laver ned ute, er det godt å kunne omgi seg med farger. Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Tusen takk, ja farger gir oss energi…….
        Denne jakka oser av farger og gir meg SOL.
        I dag er det drittvær altså…Nyt dagen sikkert innendørs – klems…

      1. Takk, ja var en lang beskrivelse hvorfor den havnet her på Kråkerøy.
        Utolig hyggelig altså, gjorde godt.
        Deilig med farger…:-) både solfanger og jakke.
        God klem..

    2. Så glad du likte den, tenkte på deg med en gang jeg så den. Kjøpte som nevnt en til meg selv også, og da plutselig hadde vi to uker med nesten bare sol. Den må vel lades opp igjen nå tenker jeg.. ha en riktig fin uke Solliv 🥰🐰

      1. Tusen tusen takk igjen – jeg ble oppriktig glad for denne vakre Solfangeren og hyggelige ord.
        Gleder meg til sommeren, da sola kommer inn på morgenenen i kjøkkenvinduet. Tror jeg skal henge den litt lenger
        ned så den fanger lyset optimalt…Sol ble det i ukesvis etterpå ja. Ha en fin dag! 🙂 klem herfra.

      1. Mange takk, ja ble superdeilig å ha på. Gøy å strikke, og disse fargene
        er veldig fine sammen.
        Solfangeren er helt nydelig i vinduet. Gleder meg til våren og at solen kommer gjennom vinduet på kjøkkenet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg