Se og Hør…Solliv knipser!

Hei alle flotte folk.  Håper dere koser dere max. Her er stille og rolig. Fyr i ovnen og Se og Hør. For ca 2-3 år siden var Mette Marit i Fredrikstad og jeg fikk tatt noen bilder med mobilen min.

På forsiden av Se og Hør i dag var Mette Marit (bombe). Ikke disse bildene altså. Disse er mine.

Dette er mitt bilde da. Tok det for noen år siden.  Besøkte byen vår. Det var noe markedsføring for gjenbruksklær. Flott dame.

Søt og blid synes jeg. Rett og slett strålende. Alle er mine bilder. Litt gøy.

Men derfor jeg kom på dette i dag da..Var jo at Se og Hør hadde funnet ut at hun hadde tatt Botox. Sinnarynker var borte og glatt panne. Ikke vet jeg om dette er før eller etter Botoxen…hehe…Kanskje høre med Se og Hør.

#seoghør #fredrikstad


 

21 kommentarer
    1. Veldig artig. Gikk og tusla rundt hun… Men livvaktene var tett ved.. Nei… Får være litt rynkete..

    2. Mette Marit er flott med eller uten Botox.. Utrolig fine bilder du fikk tatt..gøy 🙂 Jeg har aldri sett henne i virkeligheten.. Tenkte jeg skulle si til deg at jeg har lagt merke til når du kommenterer hos meg eller andre så kan jeg ofte ikke trykke på navnet ditt å komme inn på bloggen din.. kanskje det er bevisst at du ikke fyller ut adressefelt osv..men da går du kanskje glipp av noen lesere også.. ville bare nevne det 🙂 God helg <3

      1. Ååå… Tusen takk. Takk for tips. Jeg fyller ikke ut nettsted. Det må jeg kanskje gjøre. Fyller inn navn og mailadresse bare. Da må jeg huske på det. Tusen takk igjen og fin kveld.
        Ja.. Hun er flott 😀

    3. Ikke alltid man kommer så tett på de kongelige, så dette var sikkert gøy. Samtidig å få så fine bilder 😊 Ser ut som de driver med noe håndarbeide på bordet hun sitter ved, prøvde hun seg på det?

    4. Se der ja 😀 Du og Se&Hør , det blir match,, eller ka ? 😀 Var jo å tok bilder av kongen og dronninga i fjor når de var en tur innom her i bygda 😀 Tror det var dårlig med Botox der 😛 Nyt helga videre 😀

    5. Artig å få tatt egen bilder av de kongelige.da! Jeg har lagt merke til det samme som Annebe: At det ikke går an å trykke på navnet ditt for å komme inn på bloggen din om du kommenterer. Ser deg jo på facebook også, men det er veldig lettvint å kunne trykke på navnet i kommentarfeltet om man vil innom og ta en titt. Vi vil ha det lettvint, vettu! 😉

    6. Kjempegøy da at du traff henne, og hun virker jordnær 😊 Var sikkert en opplevelse for livet 😊

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤️😊

      Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg