Nyttårslua er like fin som Oslolua /bilde av meg

Her er tidligere hilsen for dagen

Nå er lua mi ferdig strikka. Litt baggy, litt kul. Synes den ble helt toppers. Kommer til å bli brukt mye asså.

La opp 114 masker på pinne 3. Skiftet til pinne 3,5 og strikket et godt stykke før fellingen begynte.

Jeg brukte garn fra Panduro. Merino mix het garnet. Garnet er lakserosa og oker. Ble fint i sammen. Fikk garnet til jul. Så glad jeg fikk akkurat det garnet.

Ønsker deg en fin kveld og takk for at du titter innom her…

Klem Solveig.  #nyttårslua #garn #panduro

P.S. Kaller den nyttårslua fordi den ble ferdig på Nyttårsaften…

 

12 kommentarer
      1. Tusen takk. Ble deilig å ha på hodet. Varmt og godt. Fargene er fine. Ser litt rosa ut her. Men er mye mer dempet.. Takk og fine kvelden til dere… Klemmer.

    1. Ja, det ble en fin baggy-lue! Du har forresten veldig fine øyne, både farge og “innfatning”! Jeg har tunge øyelokk som det ikke er så lett å legge sminke på. Dine må jo være en drøm for en sminkør! 🙂

      1. Tusen takk så hyggelig. Lua ble deilig og varm..Fin på tur 🙂 Takk, har blitt sminka en del ganger. Ikke bilder av det. Men var gøy. De tok på mye stæsj og streker og sånt…var visst gøy….Er ikke så flink med sminke jeg. Men har jo vært gøy å lære litt en gang. Aldri for sent sier dem…Kos deg med kvelden. Hjemmelaget pizza her i dag. Var godt.

    2. Ååh, den ble kjempefin! Livlige farger til å bli glad av 🙂
      Jeg vil også lære meg å strikke luer, og ei venninne skal lære meg det. Jeg vil også ha baggy 😀
      Håper du får en fin kveld <3

      1. Tusen takk. Så hyggelig. Det var hyggelig. Det er gøy å strikke luer. Så det håper jeg du får til. Kos deg med kvelden….og Godt nytt år..klemmer..

    3. Se der ja 😀 Åsså baggy altså 😀 Slett ikke dårlig, fra en som ikke kan strikke i det hele tatt 😀 Men snerta borti her et sted at du ikke hadde sans for Nyttårsaften. Her fyres det ikke en enda smell.. 🙂 Men de får nå gjøre det de som vil 🙂 Sender gode tanker sørover 🙂 Riktig Godt Nyttår 🙂

      1. Åsså baggy gett. Tusen takk. Er ikke så glad i den dagen. Nå smeller det overalt her. Blir for mye mas. Nei, er ikke så glad i denne festen. Blir så voldsomt….men bobler og fest på en vanlig tirsdag kan jeg like. Skrudd sammen slik….Godt Nytt År…kos dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg