Godt nytt år.. – litt sært

Godt nytt år….ønskes dere fine lesere. Glad i dere alle sammen ❤️

Litt sært skrev jeg,,,,,hvorfor. Jeg hadde satt sammen nyttårshilsen med alle bildene jeg tok i går fra kirkegården….Men tenk etter, en rose er vakker. Og blir enda vakrere sammen i en mening. Det er mening. Vi pynter opp hos våre kjære. Jeg får ikke besøkt min pappa i dag. Han ligger på en annen kirkegård. I bygda jeg kommer fra….

Men nok om det….

Ønsker dere en flott dag, ta vare på hverandre. Kos dere masse.

Her blir det stille og rolig. Men stikker innom senere. Må på butikken nå. Stenger kl. 1500. Jeg har strikket ferdig lua jeg begynte på i jula..Var så ivrig..Gledet meg til å strikke på morgenen i dag. Nå ferdig og superfin. Litt baggy. Slik jeg ville ha den. Legger ut bilde i ettermiddag en gang….prekæs….Yes…..

#hilsen #blomster #nyttår

4 kommentarer
    1. Riktig Godt Nyttår til deg 😀 Har sikkert sagt det før, men skitt au 😀 Ser ikke snurten av noe sært her hos deg 🙂 Selv ikke med Remabrillene på 😛 😀 Vi kom oss ikke på kirkegården i går, men avtalte en tur i dag 🙂 Så får vi se om det blir sånn 🙂 Kanskje det blir klaff med et bloggtreff i år også ? 🙂 Hvem vet 🙂

      1. Tusen takk. Det var hyggelig sagt. Remabriller er fine saker. Hehe..Bruker dem fra Nille jeg, ser dagen. Synes dette var vakkert jeg, så måtte deles. Håper på nytt bloggtreff i året 2019. Det hadde vært gøy asså. Kos deg med dagen og det nye året.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg