sånn var makrellen

 

 

Da handlet jeg denne makrellen jeg skrev om i går! 2 nye produkter jeg skal prøve 2 bokser i en pakke! Hvis dere leter så er det blant reksalater og slikt. Ikke blant hermetikk!

 

 

 

En boks var nok til en skive. Her er det en skive proteinbrød! Pålegget var veldig godt. Fyldig god smak og god lukt og fargen var friskere.. Luktet ikke tran slik som hermetikken kan gjøre, synes jeg. Skal kjøpe mer av dette pålegget. Laksepålegget var borte vekk….Så det var nok også populært..

 

Så du innlegget fra i dag tidlig – hvis  ikke så er det her: Det er fredag igjen Ikke alltid jeg rekker skrive før jeg går på jobben. Men stod opp ganske tidlig i dag! Fredag vettu…da er man på hugget! 

 

 

Lunsjen min på jobben i dag! Mange på hjemmekontor og kantina tok jo korona fra oss…1 år siden nå om en uke! Et år med masse bekymring….. ❤️ og lite reiser…Og mye sosialt med seg selv! 

 

 

God fredag – det trenger vi nå altså…

8 kommentarer
    1. skal se etter den ved neste handel ,åpnet en vanlig boks makrell i dag og det sprutet både på vegg og kofta mi ,og det er trasigt ,prøver å være forsiktig og holder boksen nede i vasken ,men det er håpløst ,da ser dei nye boksane bedre ut

      1. Så tråkig altså. Mye klin med hermetikken. Denne var lett å åpne..
        Håper du får tak i dette ved neste kjøp. Var god og smakfull 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg