2 nye produkter jeg skal prøve

 

Stadig noen nyheter på matfronten. Noe er og blir populært og mange andre ting faller helt gjennom! Men akkurat disse to produktene her skal jeg kjøpe med meg neste gang jeg er på butikken. Jeg elsker varmrøkt laks! Men er ganske dyrt for en liten bit! Her er et glass med lakse-pålegg med vårløk og sitron..Finner jeg det blir det med meg hjem! Høres godt ut. Bildene er ikke så bra da, tok bare bilder av kundeavisa til Kiwi! 

 

 

Ny type makrell, hakket i tomat (kanskje litt mer delikat å se på) – ligger i ferskvaredisken og ikke blant hermetikk! Skal være saftig og god! Spennende – og jeg kjøper med hjem..Får se om jeg drar på butikken i morgen eller på lørdag! Prøver bare å handle et par dager i uka! Kunne sikkert greit meg med en handletur i uka, men jeg går for to…man ser litt folk! Trenger det også – selv om vi bruker masker!  

 

Ellers så er jeg flink til å stikke innom Holdbart..Der havner det meste som ikke selger så bra..Kort dato og litt annerledes merker og produkter! Du finner noe om det her: Holdbart – fin artikkel og Da var jeg en liten tur innom “Sverige” igjen Moro å gå sånn å snoke – finne varer som er veldig godt priset! Der kommer handlelysten frem! For man får mye for pengene! Men må jo følge med der også, mye sukker og kaker og det trenger man ikke! Men snart er det påske!

 

Det er plass til mye god mat i et tomt kjøleskap!

 

(her stekt ris) 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Makrell i tomat er veldig godt. Jeg og min mann deler en av de små boksene til frokost.
      Spennende med nye produkt. Kjekt med Holdbart. Vi har det rett borte i veien her.
      Som du sier er det mye kaker og søtsaker. Men man må bare være litt bevisst og gå etter de gode tilbudene.

      1. Ja, man må tenke litt og ikke bare handle fordi det er billig! Men ting er rasende billig der altså…Glad i den butikken. Vi har Holdbart på Råbekken, mellom Sarpsborg og Fredrikstad. Makrell er deilig, sundt og godt!

    2. Den laksen, er den smørbar? Så ut som noe man skulle smøre på skiven.. Makrellen har jeg hørt er den samme gamle, men fått ny innpakning, men jeg vet ikke. Spiser ikke det. Er glad i tunfisk jeg 🙂

      1. Ja, det vil jeg tru.. Stikker kniven ned som leverpostei og smører utover. Tunfisk er godt det.. Liker å lage tunfiskrøre jeg.. Men du liker vel ikke majones.. 🙄

    3. Makrell i tomat er kjempegodt! Det laksepålegget vet jeg ikke….aldri smakt sånn type smørbar…… men – sikkert godt, siden laks er godt! Du er nok flinkere enn meg til å teste ut! Klem <3

    4. jeg har sett etter makrellen du her viser men ikke funnet den ,men jeg har lett der hermetikken ligger ,ikke rart jeg ikke finner da om den ligger i ferskvaredisken :=) får se der da neste gang

      1. Forstod det så – at dette er ferskvare. Så da får vi se etter denne og teste ut. Spennende med makrell – blir aldri lei! 🙂

    5. Fint med litt nye smaker. Jeg lager noe lignende fra bunnen av. Det var overraskende godt. Ny makrell i tomat skal jeg smake etter hvert. Jeg har enda ikke vært på Holdbart jeg. Men det kan kanskje være en ide en dag det også. Kos deg i våren. Klemsiklem 🙂

    6. Fint med litt nye smaker. Jeg lager noe lignende fra bunnen av. Det var overraskende godt. Ny makrell i tomat skal jeg smake etter hvert. Jeg har enda ikke vært på Holdbart jeg. Men det kan kanskje være en ide en dag det også. Kos deg i våren. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg