Holdbart – fin artikkel

 

God søndag…Søndagen er i rute, det regner…Titter litt innom blogglista og heier på Aud Marit – håper hun snart tjener noen flere kroner på bloggen sin. Det er jo der vi alle er…ha råd til å leve. Ha et liv! Jeg personlig synes maten har blitt så dyr her i Norge….så kvier meg til å se sluttbeløpet i kassa når jeg handler. Er ikke alltid høydare nei.. Men en butikk her i sommer har reddet meg. Jeg har handlet mange ganger på Holdbart i sommer. Leser et flott stykke i Aftenposten og der kan de fortelle at Holdbart ønsker å utvide og ønsker også butikk i hovedstaden. Les litt om det du også her: HOLDBART/MATSVINN 

 

Flere innlegg på bloggen min kan du se her også: En liten tur innom “Sverige” igjen og dette handlet jeg 

 

 

 

 

 

Mange produkter er sesongvarer eller ikke klaffet helt hos forbrukerne..

 

Til uka blir det ny tur opp til denne flotte butikken. For å bruke hele lønninga mi på mat gidder jeg ikke. Og det er fortsatt sommer så vi her i huset må unne oss litt forskjellig med drikke…Bare drikke vann hele sommeren er litt kjedelig.. #holdbart 

 

Ha en kjekk søndag der ute…Her blir det en kaffekopp til…

14 kommentarer
    1. Den butikken håper jeg åpner flere steder i landet 😃
      Jeg handler masse til halv pris eller redusert pris i i butikkene når jeg handler mat jeg. Trenger ikke å betale mer enn det man MÅ for å få mat på bordet. Helt enig. Det er blitt dyrt!
      Ha en flott søndag😚

      1. Tusen takk, viktig å tenke litt når man handler og lære seg litt om priser i de forskjellige butikkene..
        Alt er dyrt i dette landet nå… Klem til deg..

    2. Håper det kommer sånn butikk til Oslo også 🙂 Jeg handler på Kiwi, går greit det også, men mye bedre med enda billigere 🙂 ha en fin søndag, her skal det sløves, og kanskje ut en tur i regnet 🙂 Klemmer til deg <3

    3. Nå har jo de store norsk matvaregrossistene vært flinke til å øke prisene gradvis etter at Norge stengte også da. Det ordet “dugnad” har nok betydd mest penger for dem. Her hos oss nær svenskegrensen merker man jo det veldig godt. Straffen for økte priser kom i går for da var det ikke mye folk på Coop og Kiwi. De dro til Sverige :))
      Har aldri handlet mye der, men dersom Convid-19 skulle forsvinne i løpet av året skal jeg handle det meste over grensen. Lojal vil man jo være, men mot hvem?

      1. Skjønner godt at folk rømte til shopping i Sverige i går! Prisene her i Norge er helt sinnsyke nå..Tenker på de med mange munnet å mette..De har det tøft nå…Det går greit her, men jeg må tenke hva jeg handler. For jeg ønsker også å kunne leve et greit liv og ha noen kroner i pungen til annet enn mat…
        Covid-19 har nok gjort matvaregrossistene griske….

    4. Blir fort penger av det når man kjøper mat ja..så det å være litt bevisst er ikke dumt det 🙂 Jeg kjøper det jeg har lyst på..men vi vet hva vi spiser og handler sjelden mat som blir liggende..og det er mye godt man kan lage av eventuelle rester 🙂 Grandiosa pizzasnurrer har jeg ikke sett før.. Klem og fin dag videre til deg <3

      1. Pengene flyr veldig ut av pungen ved mathandling…Så må sjekke priser og tenke på hver krone jeg altså..Grandiosa pizzasnurrer ble sikkert tatt ut av butikkene – solgte vel ikke bra nok. Men de var gode altså! God klem…

    5. Genialt konsept, – både for miljøet og for forbrukerne.
      Det er sunt å bli litt mer bevisst når vi handler, – vi kaster mindre mat nå enn tidligere, så det går rette veien, om ikke annet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg