dette handlet jeg

 

God kveld 🙂 Tida går altså…Takk til alle som følger bloggen, det varmer en gammel skrott skal jeg si! Var en tur på Holdbart i dag. En butikk som selger varer som ikke selges i vanlige butikker. Varer som er utgåtte. Partier som ikke selger. Kort holdbarhet etc. etc…Så tittet rundt og dro med meg litt. Ble litt drikke også, for den andre kokken som bor her må jo ha noe å drikke. Nytter ikke med bare vann og te og kaffe lissom. Og så kjøpte jeg grovbrød. Veldig billig  – en pakke kostet 9,90. Kjekke å ha på jobben. Blir mett! Dette fyller jo opp litt. Pleier bare å spise 2 knekkebrød, men er litt lite…Isklar med granateple kostet 4,90. Iskaffe latte 9,90. Redbull 16,90. Tortilla 16,90. Kan ikke klage på prisen her altså. Urge 12,90. Sommerfuglpasta  19,90. Trenger til salaten i morgen…:-)

 

 

<3 Fun Light 19,90. Kan være ok med et glass med isbiter…

 

 

Kjøpte 2 negllakk også. 10 kr for en. Har mange farger jeg her hjemme. Men de er gamle. Har stort sett  bare handlet mat og litt garn og noen blomster, de siste 9 ukene. Ikke noe nytt i klær eller annet. Så 2 neglelakk trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for. 

 

Nyyyyt kvelden da…

12 kommentarer
      1. Takk og takk, veldig billig butikk. Masse varer. Må ha litt god tid å titte rundt seg. Kjører opp til uka igjen jeg…For her er det billig. Har masse mat også. Men jeg hadde handlet før i dag. Klem og god helg…

    1. Her var det mye for billig penge! Perfekt da! Neglelakk lengter jeg etter å bruke…… men den blir jo borte i spritinga…..😭😭😭😭 god klem!😘

      1. Tusen takk, mye sprit om dagen og det går mye håndkrem…
        Men neglelakk er litt kost synes jeg…Så får teste ut litt farger! Da slipper vi neglelakkfjerner…..

        God klem…:)

    2. Hyggelig å følge bloggen din <3 Kjekt å handle uten at det koster "skjorta".. Fine farger på neglelakken.. pleier å bruke på tærne om sommeren 🙂 Klem <3

    3. Flott å kunne handle på en sånn plass, det har vi ikke her 🙂 Har stått på huet og raket i hagen i hele dag.. så ikke rukket innom blogg i det hele tatt 😀 Ha en flott kveld videre og helg da 😀

      1. Veldig kjekk butikk, men har ikke vært flink i det siste til å bruke denne butikken. Men når jeg ser prisene så blir det å handle mye her. Har masse mat også. Så lurt å følge med. Og nå vi er flere i huset, så er matbudsjettet stort…:)

    4. Jøss…så kjekk butikk da😊 Den har jeg aldri hørt om før. Det burde finnes flere av den typen!
      Neglelakkene var det fine farger på😊
      Ha en flott lørdag ❤

      1. Kjekk butikk altså, bare glemmer den. Men nå skal jeg passe på og bruke den mye. Veldig billig der. Må være litt farger synes jeg…:) Tusen takk og klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg