Det er fredag igjen

 

Fredag igjen…dagene går! Plan for denne fredagen! Først på jobb og så tur! Kanskje ordne litt her hjemme! Har du hus så er det alltid nok å gjøre! Bare sitte rett og ned i en stol hele kvelden – det er ikke helt meg! Men har så mye man skulle gjort, men ikke alltid man orker å begynne på så mye når kvelden kommer! Så får se…før så kunne man jo gå til byen og ta seg litt mat, men det frister ikke helt om dagen! Prøvde meg forrige fredag eller noe, men det meste var stengt og det som var åpent var ganske så fullt!

 

Savner det å være litt spontan – bare hive seg på et tog og ta det derfra…Men i dette maske-samfunnet vi lever i så er det bare å holde seg mest mulig alene og i ro! Sånn har det blitt og sånn må det være en god stund til…Er det kjedelig??? Jeg synes det! For jeg liker å farte litt –  liker å se folk – være en del av noe! 

 

Men vi holder ut litt til og går turer – det gir energi…og sol er det meldt i dag og hele helgen! Det blir deilig altså!

 

Men jeg savner å ta meg en tur til Oslo – titte i butikker og spise og se masse folk som stormer avgårde til et sted………..

 

 

 

Stengt – men vi må ikke stenge våre hjerter…og sjelen må ha mat!

22 kommentarer
    1. ja tiden flyr også er det fredag igjen… 🙂

      Ja det skal bli godt å plutselig sette seg på en uterestaurant i Oslos gater og bare nyte folkevrimmelen 🙂

      Lag deg en god fredag 🙂 klem

    2. skjønner att du er lei ,jeg kan jo ikke helt sette meg inn i livet slik dere må leve det nå.Men vi kommer gjennom dette ,vi må bare holde ut litt til :=) fredag ja ,skal dra frem støvsugeren iallefall så får vi se,må ut og gå litt ,men sludd er meldt ut på dagen og regn i morgen ,hadde vært deilig med solskinn da.Ha en fin fredag da

    3. Så sant de siste ordene. Vi kan ikke stenge alt nei. Uka gikk alt for fort for meg denne gangen, men det er godt det er helg også. Kos deg massevis, uansett hva du finner på! Klemsiklem.)

    4. Vi får bare holde motet oppe til det blir bedre tider.
      For det må det vel bli etterhvert.
      Liker også å kunne ta ting litt på sparket.
      Og så savner jeg og møte likesinnede på strikkekafé og i syklubb.
      Så lenge får vi bare nyte det fine været og gå en tur.

      1. Motet må opp og frem…ikke så lett hele tida…Men vi får gå turer og
        pusle med ting og tang her inne! 🙂 Skjønner at du savner strikk- og syklubber!
        Fin kveld videre..

    5. Så sant så sant…. jeg savner å ta toget til Oslo…. eller ta en tur til Porsgrunn/Skien og gå i butikker…. eller Tønsberg…. men nå er vi jo mye nedstengt her borte…. i over 2 uker fra idag…! Såååå – vi får bare gjøre ting så hyggelig som mulig for oss sjøl! – og du – kanskje vi kan ta en kaffe og is i Oslo om ikke så altfor lenge???? Godeste klemmer <3

      1. Ja, man savner mye sånne småturer. Farte litt her og der – litt shopping. En busstur en togtur! Ta et glass vin uten å bli redd for å bli sjuk…Kaffe og is på oss to blir det vettu i Oslo i løpet av….vel snart! 🙂
        God klem og fin kveld da…
        Jada nok å finne her altså…og koser meg masse jeg. Men jeg vil se normale mennesker og ikke alle disse munnbind-folka…Blir uvel av gå i byen jeg nå! Ser ut som alle skal bli innlagt på et sykehus snarest…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg