pizza

 

Da ble det pizza her i heimen…Lagde deigen etter oppskriften som står på hvetemel-pakka. Det blir en stor god pizza. Kokte tomater, stekte kjøttdeig, sopp, paprika og chili..Til pizzafyll.

 

 

Ingen pizza uten ost…4 oster i en pakke.. Litt rødløk, sopp og sterk pølse i toppingen! Litt krydder…!

 

 

Vin: Gato Negro – du kan lese om den her: Trenger du tips til en god rødvin? (1) Sagene-pilsen vet jeg ikke hvordan smaker. Bare kjøpte noen slike! 

 

 

Pizza ble god den etter en kald og frisk tur. Turen finner du her. Ut på tur til Gressvik (Onsøy) og dagen startet med røre røre eggerøre Det ble en fin dag og da blir det vel å titte litt på TV eller lese litt her før det blir leggetid. Ikke aner jeg hvor mye klokka er for den har jeg tenkt å boikotte…Nei til stilling av klokka.…Rett og slett en uting! Spør du meg…

 

Da ønsker jeg deg en fin kveld! 

10 kommentarer

Siste innlegg