Penger spart er penger tjent…

 

Trykk  så kommer du til en veldig god hjemmelaget pizza

Men det jeg skulle si var at i dag hadde jeg bestemt meg for å være inne og hjemme..for å rydde i skap.

Så ikke noe bytur på meg. Fikk ryddet og litt mer oversikt her i skapene nå, men ikke ferdig. Deilig. Det er to fluer i en smekk. Du får et ryddigere hjem og kortet får hvile en dag. Så jeg fortsetter å bruke disse gamle Dr.Martens på mine turer i skog og vei nå. Bruker også Ice bug, men var ikke sånn stålis i dag.

Så nå koser jeg meg her hjemme med Sport og musikk på radio og fyr i ovnen… En fin dag, bør ikke fly bena av seg støtt. Jeg liker å ta en tur til byen jeg. Men fort gjort å handle litt som man kanskje ikke trenger. Mat trengte jeg ikke handle i dag..Fryser og skap kan fremdeles holde liv i meg.    #Drmartens #blogg

6 kommentarer
    1. noen dager er det ok å være hjemme ja ,jeg ble med mannen bortover ,han skulle hente noe han hadde tilgodelapp på og hadde fått melding om at varen var kommet,men jeg var vist ikke sprek,så vi havnet hos elsdte datter før jeg svimte av,må vist ta det rolig noen dager til :=) sko går det år mellom hver gang jeg kjøper,sliter dem ikke ut så fort jeg heller

      1. Var deilig å være hjemme i dag…
        Uff da.. Du må ta det pent. Ikke helt deg sjøl enda vet du… Kjekt med en tur for dere 😀men nå må du slappe av og kose deg.. Snart springer du rundt uten krykker.

    2. Man kunne sikkert halvert antall besøk i sentrum 😀 Og vel så det, uten å fått store problemer 😀 Sleng føttern på bordet, slå ut håret og nyyyt lørdagskvelden 😀

    3. Fort gjort å stikke innom en butikk, om turen går forbi…da er det kjekt med hunder…kan ikke bare stikke innom noen butikk…hihihi…Håper du koser deg hjemme og deilig med en rolig dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg