På jakt etter strekkoder!

 

God søndag! 

Det ser ut som været er med oss i dag, det kommer klar blå himmel der ute! Men ellers så var det helt nydelig turvær i går også!  Jeg går jo tur hver dag, en eller tre..Ettersom..I går ble det tur etter Kongen over heimen da kaka var tatt ut av ovnen så var jeg klar etterhvert og før Lørdag ble søndag – ny kulturkveld for det var jo sent på ettermiddag mot kveld! Det var mange timer mellom der og da gikk jeg i skogen og runda akkurat 10.000. skritt bare på den turen! Så ble det litt hvil av beina før jeg dro til byen for å få meg mat og kultur! Man rekker mye på en hel dag, hvis man kommer i gang på morgenen. Og jeg er glad i å gå! På bildet øverst her ser dere høstens farger, det er lyng fra Mikkelsbær..De bærene som ligner blåbær, men er hvite inne i! Men er gode..

 

 

Etter litt klatring når man en topp, jeg tok bilder i svart og hvitt for det ble mer dramatisk! 

 

 

Trærne står stødig og nesten som strekkoder. Se etter det du også da vel, det fineste er hvis det bare er bjørk! Her var det lett blanding og meste furu! 

 

Nå er det deilig å gå tur, være i bevegelse – passe temp og nydelig natur som forvandles fra dag til dag med sitt fargespill! Jeg er veldig glad i naturen og søker stillhet og ro..Det gir påfyll av energi 💚 Hvordan er det med deg er du i gang med gåinga og turer, hvis ikke så er det søndag og en fin dag til å begynne å tenke på rutiner igjen…

 

God tur – nyt den!

18 kommentarer
    1. Så fine bilder 😍
      Jeg er ikke flink til å gå tur her hjemme. Så det har det blitt lite av. Men det er sant som du sier. Det er godt turvær nå om dagen. Ikke så altfor varmt. Kan hende du pusha meg til en tur ut i dag 😀
      Kos deg med dagen….klem🥰

      1. Takk takk, ja det er deilig å være ute i naturen og det gir energi!!! Det er viktig påfyll å ta med seg vet du..
        Fin temp og ikke stekende sol som kan være litt varmt i hodet på sommerdager! Den beste tiden i året på tur er jo nå! <3 Fin dag og og så herlig hvis du kommer deg ut på tur i dag! Ta med sekk med mat og drikke…:-) klem..

    2. Junior og jeg går på turorientering, men nå er snart sesongen over for iår. Likevel er det jo bare å fortsette å gå utover, og høsten er egentlig best med sine litt kjøligere temperaturer. Nydelige farger også! 🍁🍂 Én av planene er å gå langs Akerselva, fra Kjelsås og ned. Skal også gå fra Lygna og til Lushaugtårnet. Ellers blir det turer i nærområdet, men må bytte på litt og ikke gå den samme ruta hele tiden.

      1. Ja, det er en fin tur, sønn min gikk den turen i går – bare omvendt! Flott der altså!
        Høsten er en fin tid for å komme seg ut på tur, deilig luft som gjør at det er lettere å gå i litt
        fart også! Jeg er som deg, prøver å variere litt! Koselig altså, det er så godt! 🥰 Kos deg masse med kvelden!

    3. Skikkelig sprek!👍🏻👏🏻😊
      Jeg liker også å gå, så når jeg har tid går jeg gjerne på turer.🤗
      Man rekker absolutt mye hvis man starter dagen tidlig.
      Ha en fin søndagskveld!🤗

      1. Tusen takk, ja var skikkelig høst som poppet frem i skogen. Ble fint.
        Deilig å være på tur i skogen helt klart..i dag ble det holmetur og bading.
        Innlegg kommer nok sent i kveld eller i morgen! <3 klem klem…

    4. nydelige bilder ,skulle gjerne hatt den skogen her ,gikk en tur i min skog i kveld etter vi kom hjem fra tur ,men der ligger mange trær veltet på kryss og tvers og det er et slit å komme over eller krype under

      1. Tusen takk, ja – dette er en vakker skog og det er deilig å gå der!
        Den skogen din ja, der blir det mye bøy og tøy! Ha en fin dag!

    5. Vakkert hos deg. Ja, det blir turer i massevis, men i går tok jeg det rolig hjemme. Etter ferie trenger jeg litt ro. Men nå er det ny uke og nye muligheter. Klemsiklem:)

    6. Det er noe av det beste jeg vet! Å gå slik i skogen og se motiver overalt. 🥰
      Føler vel jeg er litt i gang med å gå tur igjen..klarte en fin tur i går, og det var såå godt!
      Kjente hvor mye jeg har savnet det 😀
      Får se om jeg finner slike strekkoder 😉☺️

      1. Tusen takk – ja det er deilig å gå i skogen og finne motiver og kjenne på duftene
        fra skogen. De er annerledes enn i sommer!
        Nå som du er i bedre form får du lete etter stekkoder du også, ganske gøy! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg