Lørdag ble søndag – ny kulturkveld

 

Kulturnatt 2022 leverer 🥰

 

 

Her var det kreftforeningen og stafett for livet 🥰 Mye som skjedde i Kirkeparken utover kvelden. Men jeg tusla hjemover..

 

 

 

 

Skal si det var barn som hadde stått på jeg, dette er tegnet av barn med farger – på brostein. Hver rute er et helt lite kunstverk! Jeg ble stående og bare måpe – noe så vakkert! 

 

 

Tok ferja over til Gamlebyen, og havnet på No 74 – veldig veldig god salat med kylling og brød. Lørdag ble søndag – det er jo søndager jeg pleier å spise ute…Men nå passet det slik! 

 

 

Det var godt! Og det deilige brødet, for et sted! Følte at jeg var i utlandet – blant smale gater og koselig spisesteder. Men var bare i Gamlebyen, jeg satt ute! Sitter alltid ute jeg..

 

 

 

Eplekaken jeg bakte i formiddag ble nydelig…Det går en stor bit ned i fryseren..kjekt å ha når epletreet mitt er tomt…

Men jeg er ikke tom, nå er jeg fulladet med kultur og det er godt – man rekker ikke over alt, må bare velge seg noen steder! 🥰

 

Fin lørdag…

 

 

6 kommentarer
    1. Ser ut som en fin dag, og du hadde nok bedre vær enn vi har hatt. Har ikke fristet å sitte ute her i dag, eller jeg satt jo på trammen en snau halvtime i formiddag.

      1. Greit vær her idag utover dagen. Men merker det er høst når kvelden kommer. Godt å sitte ute 😀
        Mye å se på og koselig å titte rundt..

      1. Tusen takk, ja jobba meg rundt jeg vet du…Dette var gøy!
        Denne salaten var utrolig god på smak, skikkelig koselig lørdagskveld! <3
        Så dit drar jeg tilbake…Skal prøve den italienske pizzaen også!
        Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg