Kongen over heimen

 

Jeg bestemmer!

 

At min dag blir fin, min morgen blir fin 🥰 Jeg føler meg heldig, kan bestemme over mitt eget liv – gjøre det meste jeg har lyst til! I dag synes jeg det var deilig med regn og gråvær, da finner jeg roen..Må ikke noe, jeg må jo ikke noe ellers som regel heller! Men man føler litt på det når sola skinner at man må storme ut, finne seg noe verktøy å begynne med noe! De dagene jeg har fri er jeg KONGE over mitt eget liv! Jeg liker å ha det sånn, folk må bare lure og spekulere og tenke hva dem vil om meg – det blåser jeg en lang marsj i…Ikke alle må avtale date med venninner og ut og shoppe på en lørdag f.eks. Men man blir sikkert pratet om eller sett rart på innimellom…Men det er meg! Jeg trives med å være KONGEN I MITT EGET LIV!!!

 

 

Det brennes lys her morgen og kveld! Høsten banker på og jeg har også åpnet den døra på gløtt! Tiden var kommet…

 

 

 

Eplekaka står i ovnen – det er snadder på en lørdag formiddag!

 

JA, JEG ER KONGEN OVER MITT EGET LIV ❤️

 

15 kommentarer

Siste innlegg