oppdateringen

 

God formiddag…Bilde fra turen i går. Da jeg gikk til et fugletårn. Det var gøy. I dag skal jeg gå tur her på Kråkerøy igjen. Sola skinner og da blir det å pakke sekk med knekkebrød og vann. Kaffe drikker jeg her hjemme så er forsynt når formiddagen kommer. Se bilder fra turen i går her: Tur til fugletårnet på Øra 

 

Dagene har gått veldig fort. Men vært på tur hver eneste dag. Blogget om tur og annet. Laget middag og til og med dessert gel gel gele i disse dagene. Pyntet og vasket. Strikket litt, lest litt i blader og i en bok. Nå leser jeg BLÅ av Maya Lunde. Liker stilen hennes. Forrige bok jeg leste fra denne forfatteren ser du her: bienes historie Skriver bra altså. Så har jeg sett påskekrim på BBC – Unforgotton.

 

Prøvd meg på litt kryssord og bakt en kake den gule kaka  Dagene går fort og jeg kjeder meg aldri. Puslet litt ute også, men de siste dagene har vært kalde. Så bare vært på tur og inne etterpå. Gidder ikke stå i hagen og grave når det er kaldt og surt. Får fortsette utover. Ingen som tar fra meg jobben allikevel <3 Kos deg videre med dagen…

 

Det oppstår tomhet der håpet dør..

10 kommentarer
    1. Innholdsrike dager gir lite kjedsomhet og tiden går fort 🙂 Fin påske du har hatt synes jeg. Og fine bilder fra turene.
      Jeg kjeder meg heller ikke, men har ikke fått gått så mye tur. Jeg er i karantene. Og kan jo alltids gå tur, men nå i påsken er det fullt av folk over alt, og da finner jeg ikke så lett turområder hvor det er litt luftig. Orker ikke å bruke så mye energi på å finne noe med lite folk. Var på stranda en av dagene, det gikk godt. Men fint vær gir turglede, så da får jeg vente til hverdagen kommer igjen, og folk blir opptatt på jobben eller hjemmekontoret 🙂
      Fineste dagen ønskes deg ♥

      1. Tusen takk,….Dagene gikk i et hurtig tempo uten like i år. Men halve dagen går jo med til tur 🙂 Sånn er det når man er på langtur hver dag.
        Du får se om du kommer deg ut i morgen <3 Har sønn din Korona?

      1. Vært mye å finne på synes jeg. Tida har gått fort..litt for fort…men men…Nordavinden har vært kald noe dager ja..Vi håper snart p mer varme! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg