bienes historie

 

God formiddag. Sola skinner og det er snart påske. Deilig tid egentlig. Jeg liker jo å pynte og dille og dalle her inne til påsken. Men i år, har jeg ikke lyst til å sette frem så mye. Det er så annerledes og tiden vi er inne i er ikke kjekk. Vet det hjelper med farger og pynt. Men skal pynte litt mer utenfor og ta inn litt gule kvister og slikt her inne. Men jeg har sykt mye påskepynt…Men drar nok ikke frem så mye i år! <3 

 

Bienes Historie av Maja Lunde er lest. Derfor dette bildet. For det summer bra med bier rundt påskeliljene..Leste boka på telefon i en app. Utrolig fin bok altså. Spennende og en helt utrolig historie. Hvis du ikke har lest denne boka anbefaler jeg sterkt å lese boka, kanskje nå i påsken. Hun har skrevet flere bøker og dette har blitt en favoritt. Den er jo ikke helt ny, men jeg har rett og slett ikke fått lest denne boka før nå! Og jeg angrer ikke. Språket hennes er slik jeg liker det. Enkle setninger og språk som flyter avgårde og rett og slett veldig spennende handling…! Har du lest hennes bøker? Les litt om boka her: Bienes histoire / Tanum 

 

Fin dag videre!

12 kommentarer
    1. Så fint bilde av de gule da! Ja, vi trenger farger nå tror jeg. Jeg har også masse påskepynt, men slett ikke alt ble tatt fram, enda i år kunne jeg jo det, i og med vi er hjemme. Gleden over påskefri er ikke den samme som vanlig. Litt vemod over det hele. Ja, Maja Lunde har jeg lest litt av og jeg har hørt om den boka du nevner. Kanskje jeg burde lese den i påsken. Klemsiklem 🙂

    2. Jeg vaklet litt frem og tilbake om jeg skulle pynte til påske i det hele tatt, men valgte til slutt å gjøre det. Nå som all pynten står framme er jeg glad jeg gjorde det, masse stemning. Fint og gul bildet 💖 Nei, jeg har ikke leste noe av den forfatteren, men takk for tipset. Ha en fin tirsdag.

    3. kjekt å lese om literaturen faller i smak,har ikke lest denne jeg nei :=) ikke trenger en så mye påskepynt heller,det holder gjerne med litt blomster og en gul brikke,kanskje en påskekylling,men en trenger jo ikke 20 stk for att det skal bli påske :=)

      1. Veldig kjekt å lese litt. Nei, trenger ikke pynte så mye. Men jeg har egentlig mer pynt fremme til påske enn jul…Men i år….blir ikke så mye! Får ta frem noen kyllinger.

    4. Påskepynt er stas…. jeg er veldig glad i å pynte! Og påske er litt viktig kjenner jeg – det er de to første ekstra fridagene jeg har etter jul….. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg