og det ble påske

 

God formiddag. Sitter her med kaffen. Leser litt nyheter og har spist gul kake og drukket kaffe mange kopper. Endelig fått tatt frem litt pynt. Blir bare litt i år. Har veldig mye påskepynt i boden. Men i år er det greit med ikke huset fullt av kyllinger synes jeg. Flere av eskene står langt inne i boden. Har masse påskepynt som ungene har laget også..Det er jo fremme hvert år, men vet ikke om alt kommer frem i år. Påsken er jo annerledes. Ingen selskaper – bare meg og yngste sønn! Ikke bare det altså, men vi pleier å ha vår tradisjon i påsken. Blant annet tur til Strømstad. Men ikke i år….Du kan se turen i fjor her: En ekte blogger drar til Strømstad  

Og her God morgen Strømstad 

 

 

Elsker jo denne gule fargen. Det er en frisk glad farge!

 

 

Hjerter som jeg har heklet for mange år siden. Dessverre har jeg mistet oppskriften. Må lete igjen. Har disse hjertene i gule som her og grønne og røde til jul.

 

 

Kluten min som forblir brikke hele påsken og kanskje litt til! <3 Oppskrift på klut finner du her. har du egentlig nok å gjøre om dagen? 

 

 

 

Sitter og vipper…og sier jeg vil ut på tur!

 

 

Gammelt påskelys som aldri har blitt tent. Det er mange år altså! Men er glad i dette. Og en påskebrikke som jeg har heklet.  Oppskrift på den gule kaka finner du her: den gule kaka som koset meg med nå blant annet! 🙂 Det er jo fri og lov å kose seg litt…! 

 

Fin dag videre der du er…

 

16 kommentarer
    1. Fin påskepynt da 🙂 Det blir litt ekstra koselig med det gule 🙂 Hyggelig med deg og sønnen da, fint å være to synes jeg 🙂 Ha en fin skjærtorsdag Solliv <3 klemmer <3

    2. Godt du ikke sitter helt alene i påsken, nå som den er helt utenom det vanlige. Jeg har ungene mine hos meg, så jeg er glad jeg ikke heller er alene. Vi pleier å dra på hytta til broren min. Men ikke i år selvsagt.
      Du har litt mer påskepynt enn meg. Jeg er jo oftest bortreist i påsken, derfor har jeg ikke så mye 🙂
      God Påske til fine deg ♥

      1. Tusen takk, blir en rar påske. Tråkig for deg å miste hyttetur da..kjedelig..Men men vi får gjøre det beste ut av det. Sånn er det altså..Masse påskepynt og pynter nesten mer til påske enn jul. Men i år..Er det greit slik..Kjøper jo litt pynt innimellom og gjennom 35 år så blir det jo litt.

        Klem og fin påske til deg <3

    3. Ja, nå må vi kose oss så mye som går an….. her går det i å være ute heeeele dagen….. så er det litt rødvin og bær om kvelden…. Gode klemmer <3

    4. Så koselig pynta..og fine brikker du har hekla.. Har noen ting fremme her også..men ikke så mye som før..:) Bare gutta kommer innom her i påsken..sånn har det vært di siste åra… 🙂 God natt og fin morgendag <3

      1. Tusen takk, litt er koselig det. Pleier å dra frem mye mer jeg, men i år er greit slik. Koselig å hekle og strikke litt med gult garn 🙂 Har sikkert mye mer i skuffene av det også! God morgen til deg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg