En ekte blogger drar til Strømstad

Hei igjen,

En liten tur innom for å ønske dere en fin Påskeaften. Solliv er en blogger som er jordnær og beina godt nede på bakken. Blogger om hverdagen. Solliv kan ikke vise frem turer til Dubai. Men en liten tur til Strømstad har hun råd til. Og helt uten hjelp fra noen…

💜💜💜

Det kaller jeg ekte blogger det. Sånn er livet. Ekte og ærlig. Nå er det aften og middag er spist. Så blir ikke lange innlegget dette. Ikke mange som glaner her inne på blogg om dagen.  Jeg prøver å være her litt på morgenen og litt på kvelden. Blogg er hobby og føler meg litt naken uten et innlegg eller to…Fra Strømstad…LOL

 

#blogg #påskeaften #strømstad

4 kommentarer
    1. Herrefred altså.. Nå har jeg vente i det lange og det brede på innlegget fra Dubai,, og så kom Strømstad ? 😀 Jaja, helt sikkert like greit å ha begge beina på Jorda ikke for langt unna moderlandet 😀 Ha en vakker aften 😀

      1. Ja… Tråkig..
        Dessverre måtte jeg skuffe deg. Men men den kommunale lønna som styrer pengesekken hos Solliv… Sånn er det… 🧡Men beina er godt plantet i jorda her på. Kråkerøy… Ha en flott aften videre…

    2. He-he, ja, ikke alle som kommer seg til Strømstad skal jeg love deg 😀 Eksotisk nok det vel 🙂 Jeg har vært utpå me dKari i dag også, og så har jeg laget tegnspråkvideo etterpå 🙂 Moro å prøve det også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg