God morgen Strømstad

Hei, jeg var på tur i går. Og det blir bilder. Sånn er det bare. Så da sier jeg God morgen med flere bilder fra Strømstad. Det er et sted man kan ta masse bilder. Mye å se. Men veldig liten by. Mye alikevel mye som skjer her. Ferja går til Sandefjord herfra. Og båtene over til Koster. Pluss masse annen båttrafikk. Som blant annet til Fredrikstad.

Er det noe jeg er svak for er det kunst i det åpne rom. Det fenger meg alltid. Dette er en brosjeskulptur av en nattbaderska som akkurat har steget opp av havet og ser mot stjernene….Vakkert.

 

 

 

Skagerack

Her litt omtale…

 

Da ønsker jeg DEG en flott dag….

8 kommentarer
    1. God formiddag 😀 Takk for titten innom Strømstad, som er så mye vakrere uten fulle nordmenn som ragger rundt i gatene 😀 Ha en nydelig påskeaften i din flotte by 😀

    2. Strømstad skal jeg besøke den helga bloggtreffet er. Det blir første gang for min del 🙂 Vi drar fra Strømstad til Fredrikstad på lørdagen. Men ikke spør meg hvor vi skal bo, for det aner jeg ikke, jeg har rett og slett ikke fått vite det, det er visst hemmelig 🙂 Men jeg gleder meg masse, både til Strømstad og til bloggtreff 🙂

      1. Herlig… Du kan bare glede deg. Virkelig en flott by… Sommer og Strømstad er perfekt…. Tror det blir fine dager dette ja… Bare herlig 🧡🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg