ny topp i bruk

Reklame | Ellos

 

Stikker en liten tur innom.. 🙂 Nye toppen er i bruk og passet helt perfekt. Frisøren kaller merker jeg også..Men jeg har ikke orket å bestilt noen time. Ferietid både her og der. Tar det når august kommer susende atter en gang.. Nå er det toppen som gjelder. Du finner litt mer her om toppen på dette innlegget, hvis du har lyst til å strikke selv. Se her: Ny sommergenser Men nå litt pause på slike gensere. Blir vel noe småstrikk igjen. Kluter/håndklær – kjekke ting til huset! Sommer og sol i dag også – deilig..Litt ute av badinga i år merker jeg. Kanskje det blir et bad til helga! 

 

Lunsjen i dag er som følger:  30 kr for 10 lunsjer 

 

 

Litt å tygge på – 3 stk for en tier! Samme butikk som nevnt ovenfor…

 

Ellers så klør jeg sinnsykt i øra i dag og det er ikke lett når man bruker høreapparat. Holder på å bli gal rett og slett. Kjedelig.. Det er så mye dritt som følger med denne dårlige hørselen..Blir lei!!!

 

Skal vi teste en genser  i dag da!  En dag så strømmer det inn penger på denne bloggen….HaHa…  #hørselblogg #strikk #håndarbeid #mat #lunsj 

 

 

Deilig vær altså…Ny sommer på gang…!

 

Resteröds

10 kommentarer
    1. Den toppen din ble berre lekker!!
      Bllir sikkert mye brukt siden den passer perfekt også.😃
      Håper kløen i ørene går over , og at du kan nyte en av de sjeldne sommerdagene 😚
      ( har klikka inn på reklamen😊)
      Tror jeg må begynne litt med det jeg også😊

      1. Tusen takk, veldig deilig genser. Blitt glad i den allerede..Sliter med ørebetennelse og eksem året rundt. Skal til sykehuset for kontroll i august. Håper de kan hjelpe meg.
        Moro, bra du klikka inn og du bør prøve selv også. Lærer litt, enn å bare skrive noen ord. Litt utfordring.. God klem..

    2. Den toppen din var bare helt nydelig. Og herlige sukkertøyfarger ♥
      Skikkelig sommerlig og fin. Småstrikk er jo også koselig. Her har det blitt strikket noen ullstrømper. Men nå er jeg i gang med en lett og fin genser.
      Leit med alt som følger med dårlig hørsel ja. Du har min dypeste medfølelse ♥
      Sender gode klemmer ♥

      1. Tusen takk, virkelig deilig å ha på seg og fargene ble jo fine – selv om det var utgåtte farger på en trapp…Du strikker masse fint. Går ikke så fort med meg..Blir noen få runder på kvelden. Dagtid strikker jeg aldri, bare nå på søndag som det var drittvær…
        Ja, veldig kjedelig med kløe og eksem og betennelse i øra. Gjør vondt også..

    3. Du er kjempefin i den nye toppen! Klart for frisørtime her også nå – ho er på jobb igjen fra tirsdag neste uke…. så får vi se da, om jeg kan få meg en time! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg