30 kr for 10 lunsjer

 

Ja, det er mulig..Jeg handlet 2 pakker med rugbrød. Veldig mettende dette brødet. Bare bilde fra den ene pakken her da. Og så handlet jeg en smørost. Dette handlet jeg en av de siste dagene i ferien. Jeg har nå jobbet i snart 14 dager. Altså snart 10 dager. Dette har vært lunsjen min disse dagene. Billig og godt. En pakke rugbrød kosta 9,90 og smørosten kosta en tier. 30 kr : 10 dager = 3 kr. dagen! Ikke så galt altså… Hvor handlet jeg. Jeg handlet på Holdbart – se innlegg her blant annet: Holdbart i Fredrikstad Blitt min favorittbutikk 💚 Sånt liker jeg…Alt som ikke koster for mye og jeg føler at jeg er en vinner! Liker å vinne!

 

Ellers så hadde jeg en fin dag i dag. Det var DEN dagen hørselen var optimal og jeg hørte alle ord og slapp å gjette så veldig mye..Bare synd det ikke var flere folk på jobben i dag. I dag var dagen jeg kunne skravlet skikkelig på kafferommet 💚 og deltatt uten å føle meg utenfor! Det er virkelig lenge mellom slike dager. Men det gjorde godt for selvfølelsen. Det er opp og ned med disse apparatene…ikke optimale. Men noen ganger altså så slår de til!  Dagens spørsmål og svar finner du her: Til topps! 

 

 

#hørselblogg #lunsj #billig #spare

 

 

Sola kom også i kveld – var deilig…

16 kommentarer

Siste innlegg