5 spørsmål og svar – til toppen det går

 

1.Liker du å blogge? – Svar: Jeg liker å lese andres blogger. Det gir mening. Jeg leser ikke hundrevis av blogger, men fordyper meg i noen få. Som jeg føler har noe å gi meg. Enten vennskap, eller noen tips underveis eller rett og slett fordi dem skriver bra!

 

2. Men liker du å blogge selv? – Svar: Det er ikke så gøy å lage innlegg, det er på en måte en del av livet mitt..Noe jeg gjør uten å tenke om det er gøy eller ikke.

 

3. Hva er målet med bloggen din? – Svar: Det er å nå helt til toppen (blant de 20 beste) Dette fordi jeg har en hørselblogg og ønsker å gjøre hverdagen vår litt bedre. Vi  som har et usynlig handikap som ikke folk helt skjønner seg på..Det er et slit fra morgen til kveld. Det å ikke være en optimal person. Man blir rett og slett redusert i dette samfunnet. Det er skikkelig trist å tenke på…ja, jeg blir ikke lykkelig av det! 

 

4. Er du lykkelig? Svar: Nei, man blir ikke lykkelig av å være i en slik situasjon. Svaret ga seg seg selv i forrige spørsmål. Men jeg blir lykkelig av andre små ting her i livet..En fin tur, kaffekoppen på trappa. En hyggelig melding fra en venn..Små glimt i livet!

 

5. Hva synes du om sommeren 2020 – Svar: Dønn ærlig! Synes sommeren her nede i Fredrikstad er sykt dårlig i år! Rett og slett kjedelig vær..Lite bading, lite grilling..Sitte inne og lese kan man gjøre hele høsten og vinteren. Føler at dagene bare går fra meg…!  

 

Hørselbloggen fra i går, kan du lese om her: viktig at info når ut til alle!  Bildet viser en topp her på Kråkerøy..Bare 100 meter ned i skauen fra meg og så gå det oppover! Må klatre litt da, men belønningen kommer fort! Må nok slite litt mer her på blogg, hehe 🙂

 

Jeg kommer til å fortsette med litt om meg i andre innlegg også…  <3  #hørselblogg #livet #sommer2020

 

Du altså – du er unik!

 

 

13 kommentarer
    1. Det er nok lettere å klatre ute enn på blogglista ja. Men du klarer helt sikkert det også 😃
      Stå på!!
      Det er en viktig hørselsblogg du har . Pluss masse koselige innlegg om turer og håndarbeid…og litt mat😊
      Fast leser jeg veit du😚

    2. Har du laget spørsmålene selv også? Eller tatt i mot fra andre? Jeg har aldri hatt spørsmålsrunde, hvor andre spør. Men har lånt spørsmål, sånn 30 ting om meg osv. Det er greit innimellom 🙂

      1. Bare fant på dem selv i stad og lagde det i pausa på jobben.. Og la det ut nå.. Ikke stjelt fra noen heller.. Bare tenkte at det var litt lurt.. Litt om meg selv.. Og tanker rundt bloggen min.

    3. Hmmm – ja, det er nok lettere å klatre i fjell…. idag hadde jeg til og med ramla ut av bloggtoppen….. jaja….. føler at jeg blir bedre kjent med deg gjennom sånne spørsmål….. lurt! Klem <3

      1. Hehe….ikke sant 🙂 men viktig å ha et mål..Kan være litt lurt å fortelle om seg selv 🙂 <3
        Ja, så du ramlet ut..Kjør på – kanskje må du ha et lite innlegg på kvelden også…Klem.

          1. Ta bare et bilde med litt tekst til kvelden…Ikke skrive så mye, men da får du lesere som er på om kvelden. Og så linker du til morgeninnlegget! 🙂

    4. Lykke til med mål og ambisjoner 😀 Plutselig en dag så skjer det… 😀 Jeg har så dårlig samvittighet for tiden med både min blogg og lesing av andres.. sukk…. men,, men,,,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg