ny bil eller

 

God ettermiddag. Surt og kaldt i dag altså. Vært en del rundt. Alltid noe å ordne med på en lørdag! Liten tur innom butikken for meg selv etterpå. Denne var litt fin synes jeg, stod utstilt utenfor Rema her på Kråkerøy. El mopedbil eller noe sånt! Elektrisk mopedbil heter denne i følge plakaten. Til en pris av 95.000.-. Prisen var ikke helt avskrekkende synes jeg. 

 

 

 

Jeg er jo på biler i dag! Se her tidligere i dag: den gule bilen 

 

Men altså nå skal jeg gå meg en liten tur igjen, du fikk vel med dagens GÅSKOLE – se den her: Gåskolen 17/2021 – føler du deg fanget? Det må vi ikke gjøre altså.. 🙂

 

Liten tur ut før jeg slapper av for dagen! Det er ingen som sier at du skal gå en kjempelang tur hver dag, du kan også dele opp litt til småturer, lettere noen ganger og ikke gape over for mye! 

 

 

@solliv

 

 

14 kommentarer
    1. Veldig fin liten bil, sånn kunne kanskje til og med JEG kjørt 😀 Men må vel ha lappen uansett kanskje… 😮 Jeg har vært ved fjorden i dag. Deilig 🙂

      1. Ja, den kan kjøres for 16-åringer også. Så trenger kanskje bare moped-lappen.
        Så fint – var nok deilig ved fjorden i dag! Jeg rakk ikke, så titter inn hos deg. 🙂

      1. Ja, helt suveren her på Kråkerøy i hvertfall. Frem og tilbake til butikken og sånn – når man handler! Men rekkevidden med strøm er vel ikke så lang kanskje. Så litt vanskelig bygda der dere bor.

    2. En snerten bil til bare butikken den der. Men den har ikke takla de veiene vi har her nord, og lang vei til butikken. Tror jeg holder meg til bilen vi har selv om den ikke er El bil.
      Klem

      1. Likte denne, fin bil til byen og sånn. Kjekt…men langt på butikken og strømmen er tom..Vel, nei må nok ha større sak å farte med dere. Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg