Gåskolen 17/2021 – føler du deg fanget?

 

Det er lørdag og gåskole! Alle dager er en dag vi skal ut og gå! Gode rutiner og så kommer det andre av seg selv. Ikke skippertak – det fungerer dårlig i denne gåskolen! Men hva skjer, det er ikke alltid det går som planlagt. Ting kommer i veien og ting tar tid, og livet fyker avgårde!

 

Er man fanget i et nett av gjøremål er det ikke så lett! Noen ganger må man oppsummere litt, er det så viktig å ha huset skinnende rent eller er det lurere å gå seg en tur daglig! Litt støv her og der – pytt! Jeg kjenner mennesker som har støv på hjernen og det er egentlig en sykdom. Det baller seg på og til slutt tar det å holde huset ryddig og rent ørten timer hver dag! Jeg kjenner en dame som tørket støv av alle bildene hver uke! Er det så rart tenker du??? Hun tørket ikke på forsiden av bildene, men på baksiden av bildene! Hun strøk absolutt alt av klær som ble vasket. For meg så høres det helt sykt ut. Det må da holde med å brette sammen håndklær og undertøy pent! Press i underbuksa er ikke meg as..

 

 

Så kanskje man bør titte litt gjennom alt man BØR gjøre og kanskje gjøre halvparten! Da rekker du både 2-3 turer hver dag skal jeg si deg! 

 

Så bruk gåskolen till å komme deg ut. Dessverre har en av mine lesere endret gåskolen til gåstolen – trist! Har vært der selv en gang, men jeg kom meg tilbake! Så ønsker deg virkelig god bedring Brit, du finner henne her: KJERRINGTANKER 

 

Tidligere innlegg finner du her: Gåskolen 16/2021 – hva med synet? 

 

 

Vi gåes…

8 kommentarer
    1. vært ute og gått eg ,i dag ble det kos i skogen ,og jeg hente stein ,da måtte jeg gå et stykke ,to runder og hjalp mannen å fylle traktoren med ved og ja vi jobba og kosa oss i skogen ,og gikk hjemmefra og gikk tilbake selv om svoger tilbød et sete i bilen ,takka fint nei ville gå

      1. Herlig – så bra. Ut på tur må vi – det er så deilig å være ute. Herlig med sol og den var litt til og fra her i dag.
        Klem til deg 🙂

    2. Nettopp… ikke alltid jeg rekker alt jeg lissom burde gjøre… men turer rekker jeg – hver eneste dag! Godt for hodet og humøret – for kondisen og kroppen! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg