Noen ganger gidder man ikke

 

Jeg tar jo ikke nye bilder om dagen…Bare hvis det er mat! 

 

Så da tenker jeg bare måned/år og velger🌸 

 

Jeg har ikke spist ute siden Mandagskaffekoppen ☕️ Har ikke giddet…Det har vært sånn vinterferietilbud. Middag for 150 eller 200 på byen – spørs hvor det har vært..Noen steder tok 150.- mens andre 200.- Flere restauranter har i år som i fjor vært med på dette..Men i år fant jeg ikke ånden for det Lett blanding… #hundrelappen Før korona kostet det 100.- og da var det gøy synes jeg! Da følte man at man fikk myyyye mat for pengene…Synes ikke 200.- er så superbillig i forhold til vanlig meny. Eks. en medium pizza, 200.- Og så skal man ha drikke og sånn til….Vel, hva skal jeg si – JEG HOPPET OVER I ÅR! Sånn valgte jeg i år, det går opp og ned…

 

Men sikkert bra for byen, at folk tar seg en tur og spiser i vinterferien..Bildene under her er fra i fjor! Det var fire dager i år også. Mandag til torsdag. Med unntak av Hos Martin – de kjører tilbud fredag også. Ser jeg på FB-siden! Tror ikke jeg løper ned…i morgen….heller…Dansk hakkebøff

 

 

10 kommentarer
    1. Hmmm – nei, noen ganger gidder man ikke…….! Jeg var ute og spiste middag med ei venninne på tirsdag, men det var ikke noe sånt tilbud der vi var. Havner alltid midt mellom Sandefjord der ho jobber og Larvik der jeg jobber, så….! Tror aldri jeg har vært ute og spist på sånn middag for en hundrings elno………..! God klem <3

      1. Ikke sant, det var ingen av tilbudene som ropte på meg denne gangen og det regnet og
        man er våt som ei katte og vil bare hjem etter jobben..
        Rart dere ikke har et slikt tilbud i Larvik, mange byer har dette tilbudett i vinterferien..
        Bra dere kosa dere ute da, du er flink..Jeg får heller gå ut å spise en annen dag.
        Men hadde tilbudet vært en hundrings så hadde jeg kanskje fått ekstra energi til å storme noen av restaurantene..
        Klemmer..

      1. Hadde det kostet en hundrelapp hadde jeg benyttet meg av det. Da synses jeg tilbudet var skikkelig yes…..
        Men nå var ikke så rimlig og da spiste jeg heller hjemme denne gangen.
        Så penger spart tenker jeg..

      1. Ja, ikke så gal pris…Men denne uka har jeg vært sliten etter jobben og når jobben
        var ferdig gikk jeg bare rett hjem i regnværet..Så kanskje været spilte en rolle også.
        Det fristet ikke denne gangen..

      1. Nei, etter å ha vært på jobb dag etter dag og torsdag regnet det og jeg var i grunn
        våt som ei katte og da passet det ikke å fly på restaurant å spise..så bare dro rett hjem fra jobben.
        Jeg spiser ute når det passer meg, men hadde det kostet en hundrelapp så hadde jeg benyttet meg av det, en
        av dagene.

      1. Ja, det blir jo noen kroner og da må man glede seg til det og kose seg.
        Så da går jeg heller ut og spiser andre dager, hvor det gir meg glede!
        Denne gangen ga det meg ikke noe glede og ingen tilbud ropte på meg.
        Mye god mat å lage hjemme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg