Lett blanding… #hundrelappen

Hallo dere 😀

Da begynner jeg med det siste først. Spis for hundrelappen. Dette er i Fredrikstad i denne uka, det er vinterferie. Mandag til torsdag. Jeg dro til et sted som heter Havnelageret og spiste biffsnadder for en hundrelapp. Det var sykt godt. Kjekt å spise litt kjøtt for jeg spiser veldig lite av det ellers.

Nydelig fullmåne i dag. Var nydelig over byen. Men kunne ikke stoppe bilen. Så bilde her i gården.

Her er litt utsikt over blokkene ved elva på Kråkerøysiden.

 

Tur til Enhus ble det. I vakkert deilig vårvær….bare herlig…

Hestene på Enhus. Står i gjørme…liker ikke det jeg..Håper det tørker opp og de kommer på grønne enger…..

Og det knoppes…

Og før alt dette. Var jeg på jobb 😀

Koselig dag. I byen møtte jeg en venn og vi pratet om sol og sommer. Hilste senere på en bekjent. Og også senere en facebook venn….Så da har jeg vært sosial og murer meg inne resten av kvelden…

#blogg #hundrelappen #enhus

18 kommentarer
    1. “Luksusdyr” i dag jo. 👍🏻
      Jeg har handlet mat og skal ha fisk til middag. Blir nok litt sen middag, for jeg gidder ikke akkurat nå. Kom nettopp hjem.

    2. Du store all verda som du holder på.
      Mat på et lager, når jobben er gjort.
      Det kribla i kroppen, for tur må du gå.
      Pass deg så ikke du tråkker i lort.
      Når månen skinner på hester og knopp.
      Da vandrer du lettbeint, det føles helt topp?

    3. Biffsnadder til en 100 -lapp, deilig. BIffsnadder er godt 🙂 Og godt med en tur i vårværet. Jeg fikk nå svar fra Hanne Mari på support, og de har funnet ut av rotet med at vi ikke kommer på forsiden, så nå er det løst og skal være i orden 🙂 Glad jeg ikke ga meg, men gikk inn med innstendig forklaring 🙂

      1. Du er flink… Står på… 😀😀😀Bra.
        Det var fint feilen ble funnet.. Hvis ikke hadde dem mistet enda flere bloggere.
        Utrolig godt…deilig mat… Og fin tur…

    4. Det var klokt, for biffsnadder er kjempegodt! Heldige dere er i den byen, her er det ingen “spis for 100”-greie 😉
      Så godt at du ellers hadde en god dag, og tok mange fine bilder å vise oss 🙂
      Månen var helt nydelig i kveld, virkelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg