Mandagskaffekoppen ☕️

 

God mandag! Igjen ble det en ny kaffekopp utenfor huset – så deilig! 

 

Forrige innlegg her: Mandagskaffekoppen ☕️ 

 

Jeg skulle gjerne tatt toget til en annen by, men fra en hålke-by til en annen hålke-by frister ikke denne dama! Så tuslet til byen her jeg bor! 

 

Så tittet litt rundt for å finne et sted, men så tenkte jeg La Baguette har jeg ikke vært på årevis..Så da ble det det! Man velger fin eller grov baguett og så velger man pålegg og hva man vil ha av grønnsaker! Godt det..Og det er ferske baguetter – som blir smurt mens du venter! 

 

Jeg tok dagens anbefaling og det ble Kylling Tandoori! Kjempegodt pålegg, og nydelig svart kaffe til! Et herremåltid de lux! Var fint å sitte der i dag, var mange forskjellige folk der, for det er jo vinterferie! Ellers når jeg titter innom så er det maaange pensjonister  – og det er jo ikke jeg enda, haha…Så holder meg litt unna slike steder, til jeg er en av dem! ☕️

 

Ha en riktig så fin kveld!

 

 

10 kommentarer
    1. Nam – La baguette leverer, ja…..! God mat der! Perfekt sted for mandagskaffekoppen! Og jeg hadde nok ikke tenkt på om det var pensjonister bare…… jeg er i min egen lille verden antagelig! 🙂 klemmer

    2. Takk takk, god mat og god kaffe.
      Det er store horder med pensjonister på dette stedet her i byen.
      Og sånn skravling blir jeg litt sliten av vettu..larmer litt i hodet mitt.
      Tror det er gratis påfyll av kaffe og da kan man sitte der hele formiddagen med vennene sine! 🙂 og skravle og mimre..
      Klemmer..

    3. Da hadde du en fin kaffestund på kafé igjen👍 Skjønner godt at du holdt deg i byen din, for å dra til min by for eksempel, hadde ikke vært noe mindre holkete😅

      1. Takker, ikke sant…Nei, gå rundt i mørten på fremmede steder på hålka orker jeg ikke…
        Men det hjelper med tåke!
        Og kaffe smakerer alltid deilig.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg