Dansk hakkebøff

Dansk hakkebøff, kokte poteter, stekt løk og brun saus..

 

Smakte veldig bra på en onsdag i vinterferien..Det er vinterferie har i Fredrikstad nå og flere Resturanter kjører en kampanje denne uka, med middag til 150.- eller 200.- Noen restauranter har det samme hele uka, men andre varierer fra dag til dag! Mandag til torsdag, fredag utgår!

 

Først så het dette konseptet “hundrelappen” – da kostet det 100.- for utvalgte middager. Men nå som alt er så dyrt, så har det øket til 150.- og 200.-, kommer sikkert ann på hvilken restaurant det er. 

 

Jeg spiste Hos Martin i dag, se tidligere her Hos Martin En dansk restaurant midt i Fredrikstad. Retten kostet 150.-. Det velter ikke lasset her hos meg, for det lasset er allerede velta…hehe…

 

Middag for en hundrelapp Lett blanding… #hundrelappen har jeg skrevet om tidligere. Nå heter konseptet Middag på by`n.

 

Så jeg gikk innom rett etter jobben i dag og spiste meg god og mett! Hakkebøff er ganske så mektig, men veldig godt! 😀

 

 

23 kommentarer

Siste innlegg