Hos Martin

 

 

God kvelden,,,,Det er høst og mørkt og masse regn…Men man må prøve å finne litt novembergleder! Det greide jeg i dag, etter jobben dro jeg innom Hos Martin, det er en restaurant, cafe og bakeri og snart vinbar! Hos Martin driver flere steder i Fredrikstad. Et sted på Hvaler og på Østsiden (Ikke så langt fra Gamlebyen)..like ved golfklubben! Det er et populært spisested og det er mye folk og mange som ble avvist i døra på søndager..Da er det buffet også og det er alltid populært..Blir nok det her også, men det kommer…Nyåpnet og ikke helt ferdig enda.. 🙂 

 

 

Det ble på en måte “middagen” min i dag..Jeg ville se an stedet før jeg satt meg ned for å spise middag. Så i dag ble det kaffe og croissant med reker …Himla godt! Så stikker jeg heller bort en dag og spiser middag og kanskje tar et glass vin..

 

 

Danske flagg og telys og svart kaffe! 

 

 

Litt fra bakeriavdelingen..spise på stedet eller ta med hjem! Jeg kjøpte ikke noe herfra i dag for å ta med hjem..er jo bare torsdag… 🙂 i dag! 

 

 

Legger ved et par sider fra menyen..da jeg ikke finner noen meny på nett fra dette nye stedet..Victoria Hotell..Det var i hvert fall ikke på nett her om dagen! Menyen var mye større enn dette! Danske smørbrød og gryter og mange flere hovedretter! Og softisbuffet!!! Da prekær vi…Legger ikke ved alle sidene på rekke og rad! Kommer tilbake ved senere anledning for det blir sikkert flere innlegg herfra! Og snart åpner vinbaren, blir fint…Gå seg en tur til byen og stikke innom slikt er veldig koselig..Er nok beregnet for oss med noen år på baken vil jeg tro! Men skal aldri si aldri…Vin og småretter og lun stemning passer jo for de fleste! Gleder meg til åpning av ny vinbar! 

 

 

Et flott sted her i Fredrikstad, kanskje det måtte en danske til for at jeg skulle finne mitt favorittsted! Får se om det blir det da, kommer an på betjeningen og om det er lunt og koselig og maten er god vet dere! Gleder meg videre  – til å følge med…

 

Hos Martin

12 kommentarer
    1. Mmm… her var det virkelig mye godt altså…! Fikk vann i munnen og stjerner i øynene….. orntlig dansk herregårdsbøf… o la la…..! DET er godt, det! Minner….. klem <3

      1. Ikke sant, veldig spennende med dansk mat! Det smaker jo så godt, så gode smaker sammen og
        rause porsjoner! Liker sånt jeg…
        Så blir vel å spise meg gjennom noen menyer her…
        Og jeg ser frem til vinbaren..Et sted som jeg har savnet her i byen..
        Klem…

    2. Ojojoj!!!🤩🤩
      Her må det jo være nesten umulig å ikke finne noe man liker å spise.
      Tenker nok at jeg også hadde gått tilbake dit.
      Alt ser kjempelekkert ut!🥰

      1. Utrolig mye godt på den menyen og det var mange flere ark..Den ene godbiten etter den andre..mmmm…
        Så er nok straks tilbake, hehe….Matgal…vettu…:-)

      1. Flott sted som vil berike byen helt klart…Folk er glad i dansk mat her i Fredrikstad.
        Og på Østsiden var det jo stappa fullt hele tida… Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg